۱۳۹۱ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

موضوع اطلاعیه در باره دروغ پردازی رژیم جنایتکار جنون اسلامی آدمکش آخوندی و دروغپردازی وزارت اطلاعات در باره اعترافات آخونده ساخته تعدادی از جوانان که اجبارا زیر شکنجه و با ضرب داروی ترسزا مجبور به اعتراف شده اند ما قویا این عمل قبیح و ضد انسانی را محکوم میکنیم.




موضوع اطلاعیه  در باره دروغ پردازی رژیم جنایتکار جنون اسلامی  آدمکش آخوندی و دروغپردازی وزارت اطلاعات در باره اعترافات آخونده ساخته تعدادی از جوانان که اجبارا زیر شکنجه و با ضرب داروی ترسزا  مجبور به اعتراف شده اند  ما قویا این عمل قبیح و ضد انسانی را محکوم میکنیم.
مردم شریف ایران و ملت ستمدیده کردستان همچنان که خودتان اگاه هستید رژیم آدمکش و مبتلا به جنون اغراقگویی و میتومانی موسوم به رژیم جنون اسلامی ایران دست به دروغهای جدید و شاخدار و خود را بیشتر و بیشتر رسواتر از همیشه نموده است .



در حدود 32 سال از عمر ننگین  این رژیم  جنایتکار و شکنجه گر و آدمکش  که در طول عمر ننگینش با دروغ و فریب  افکار عمومی و یاهو گوی به حیات ننگینش ادامه داده  است مثل  
دروغهای امامشان که آب و برق را مجانی میکرد.
اعترافات اجباری و با کمک داروی روانگردان و زیر فشار شکنجه های طاقتفرسا و همراه با تجاوز  جنسی هیچ اعتبار قانونی و اخلاقی ندارد.
   مردم عزیز و ملتهای شریف ایرانی  این یاهو گوی و اعتراف گیری هم برای فریب افکار عمومی  و ترس از خیزش عمومی میباشد تا شاید با این یاهو گویهای آخوند ساخته به حیات ننگین رژیم جنون  اسلامی ادامه بدهند  دست به چنین کارهای قبیح و زشت زده اند که با معیارهای حقوق بشری  بین المللی مغایرت دارد چنین عملی قبیح و زشت فقط و فقط از تفکر گندیده و پوسیده جنون اسلامی بر میخیزد .
ملتهای شریف ایرانی به این یاهوگویها باور نکنید  این یک دروغ کثیف آخوند ساخته بیش نیست  به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به این یاهوگویهای رژیم جنون آخوندی  باور نکنید  که برای فریب افکار عمومی  به راه انداخته است  این یاهو گوی و تبلیغاتهای آخوند ساخته فقط و فقط برای گریز از یک واقعیتی بسیار تلخ است که ملتهای ایرانی با آن گریبانگیر هستند  آنهم گرانی  مرگبار و  بیشتر شدن خقط فقر و نداری میباشد در  ایران آخوند زده.
حالا سران رژیم بخوبی میدانند که بشار اسد دیکتاتور سوریه در حال رفتن است و نوبت خود این آخوندها هم میرسد وسرنوشت   معمر قذافی در انتظار آخوندها است.  خلاصه با کشتن فرزندان بیگناه ملت تحت عنوان جاسوس آخوند ساخته شرم است برای کسانی که به دروغپردازی این رژیم باور بکنند آیا ملتهای ایرانی در طول 32 سال دروغ و فریب این رژیم را نشناخته اند تا به یاهوگویهای این رژیم باور بکنند؟.
  مطمئن باشید این اعتراف گیری و دروغپردازی  و مجبور نمودند این جوانان برای اعترافات دروغین آخوند ساخته یک فریب دیگری  است  برای فریب افکار عمومی و مشغول نمودن افکار عمومی نکند به فکر خیزش ملی به افتند میباشد این یاهوگویهای که وزارت جهل و جنایتموسوم به اطلاعات به راه انداخته است.
آنهایکه رژیم جنایت پیشه آخوندی تحت عنوان  جاسوس اسرائیل معرفی نموده است  به هیچ عنوان صداقت ندارد و مازیار صاحب یک شرکت بزرگ در اقلیم کردستان میباشد و در طول زندگی خویش حتی یک لحظه کشور اسرائیل را با چشم خود ندیده است  و یک کاسبکار بوده و به هیچ عنوان هیچ ارتباطی با هیچ کشوری نداشته است و سرو کارش هم با سیاست چندان نبوده است بیشتر مشغول کاسبی و کار زندگی خصوصی خویش بوده است.
مریم هم قبلا در سازمان مجاهدین خلق ایران عضو ارتش آزادیبخش ملی بوده از سیاست خسته شده است و در اقلیم کردستان سکونت نموده است و منتظر انتقال به کاندا بوده است و ایشان هم در نوشته قبلی و اطلاعیه قبلی به ایشان اشاره نموده ام.
ما اعلام میکنیم هیچ کدام از این افراد به هیچ عنوان هیچ ارتباطی با  کشور اسرائیل نداشته اند و به هیچ عنوان کشور اسرائیل را با چشم خود ندیده اند و به دهیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به اسرائیل به هیچ عنوان سفر نکرده اند و به هیچ عنوان اسرائیل را ندیده اند.
کسانی که در این رابطه شاهد هستند که این افر اد بیگناه هستند میتوان از دیاری محمد در اقلیم کردستان سئوال نمود در باره مازیار و افرادی دیگر که وزارت اطلاعات آنها را مجبور به اعترافات آخوند ساخته و قرون وسطی نموده است  ما در این رابطه با سراحتا اعلام میکنیم هیچ کدام از این افراد به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی هیچ رابطه ای با کشور اسرائیل نداشته اند فقط و فقط به دلیل رفت و آمد به اقلیم کردستان  شماره تلفن کاک مولود افند را  در داخل موبایل خویش داشته اند تنها اتهاماتی که وزارت اطلاعات بخواهد به انها بزند داشتن شماره تلفن بنده و شماره تلفن کاک مولود افند میباشد  داخل موبایل این عزیزان.
و بر اساس اطلاعاتی که بدست ما رسیده است  3 روز پیش از اینکه مولود افند را  دستکیر کنند  مازیار و  بهزاد عبدلی  و مریم را با همکاری نیروهای اتحادیه میهنی کردستان دستگیر نموده بودند  چند روز بعد احمد میره را مامور میکنند که با همکاران دیگرش مثل شیرزاد عمر  برنامه  ی  برای به دام انداختن مولود افند را طرح ریزی میکنند  ابتدا احمد میره مامور هموار کردن این طرح میشود و مولود افند را  به خانه دعوت میکنند با آگاهی کامل شیرزاد عمر و سرهنگ رمضان محمد  و احمد میره این پیشنهاد را به کاک  مولود افند میکند که  شما با خیلی از مسئولین پیشین موساد  ملاقات نموده اید و ما میتوانیم با هم همکار ی بکنیم و از این قضیه سود به بریم .
ابتدا مولود کمی کنجکاو میشود و حاضر نمیشود به آنجا برود اما چون توسط داروی بیهوش کنند بیهوشش میکنند و با یک ماشین سیاه رنگ که از بیرون داخل ماشین قابل دید نیست اما از داخل بیرون ماشین قابل دید است مولود را به شهر سلیمانیه منتقل میکنند و به مامورین وزارت اطلاعات تحویلش میدهند.
خلاصه دیگر برای کاک مولود دیر میشود و به چنگ وزارت اطلاعات با همکاری احمد میره و دستگاه زانیاری  اتحادیه میهنی کردستان که متحد  وزارت اطلاعات رژیم ایران هستند  به همین آسانی یک هموطن کرد خود را با روز روشن میفروشند به دشمنان ملت کرد.
نشمین زارع هم به این دلیل دستگیر نموده اند که به اقلیم کردستان سفر نموده است چند باری برای دیدار از فامیلهایش در ان مناطق.
مریم ایزدی هم فقط به این خاطر بهش اتهامات واهی آخوند ساخته بهش زده اند که در اقلیم کردستان تقاضای پناهندگی نموده است.
و محسن هم یک کارگر عادی بوده است و به دام جانوران اسلامی افتاده است.
رامتین مهدوی موسای هم در حدود یک ماهی برای امرار معاش در اقلیم کردستان کارگری نموده است و هیچ ارتباطی با این اتهامات واهی آخوند ساخته ندارند.
فیروزه یگانه همچنین و  آرش خرکش و  فئواد فرامرزی  اینها به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کشور اسرائیل را با چشم خویش ندیده اند و هیچ ارتباطی با آنچه از ترس شکنجه بیان میکنند ندارندو نداشته اند.
ما دوباره اعلام میکنیم  این افرادی که تحت عنوان جاسوس آخوند ساخته مجبور به اعترافات شده اندبه هیچ عنوان صحت ندارد و در کشور اسرائیل هم به هیچ عنوان چنین پایگاهی وجود ندارد که در فیلم آمده است و این افراد به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به کشور  اسرائیل نرفته اند  و آنچه بیان میکنند به سبب شکنجه های قرون وسطی رژیم آدمکش آخوندی میباشد و برای گریز از شکنجه های طاقتفرسا مجبور به چنین اعترافاتی شده اند.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 2012/8/7
-------------------

آیا واقعا ملتهای ایرانی سادلوح هستند که به چنین افرادی مشکوک مثل ایرج مصداقی باور میکنند؟  هر چند آقای مصداقی  در سال 1360 دستگیر میشوند و در سال 1367 دقیقا در روزی  مورد عفو قرار میگیرند و در سال 1370 از زندان آزاد میشوندو مورد عفو قرار میگیرند که  خیلی از زندانیانی عقیدتی مجاهدین و مبارزین را قتلعام کردند وو آقای مصداقی میگوید قتلعامهای سال 1370 5000 نفر بوده اند لاکن مدارک و شواهدی وجود دارند که زندانیان قتلعام شده در سال 1367 37000 نفر بودند به فرمان خمینی کثیف تیرباران شدند در پشت میلهای زندان..  آیا واقعا آقای مصداقی با رژیم علیه زندانیان و هواداران دستگیر نشده مجاهدین و مبارزین با رئیس زندان و دستگاه های امنیتی رژیم همکاری کرده  است؟ آیا ایرج مصداقی در زندان توبه نموده و علیه زندانیان با رژیم همکاری کرده است؟.. اسناد و مدارکی وجود دارند که البته از راه دوستانش به ما خبر داده اند که ایشان با کمک مالی بخش برون مرزی وزارت اطلاعات جهت نفوذ به درون مجاهدین و درست نمودن نوعی محفل بازی و و زمینه سازی برای  انشعاب در درون سازمان مجاهدین  به وزارت اطلاعات در سال 1373 قول داده است و به شرطی که ایشان را یاری بدهند که به ترکیه برسند و سپس به اروپا برسند.
ایرج مصداقی که متولد 1339 برابر با 15/9/1960 که در زمان انقلاب آقای ایرج توده ای تنها 19 سالشون بوده بر اساس اظهارات  همبندیهایش در زندان به طور مداوم همکاری زندبانان علیه زندانیان سیاسی دیگر همکاری نموده است  ایرج مصداقی یک توده ای میباشند و بر افکار و تفکر خویش نیز پا فشاری میکنند و ارتباط تنگاوتنگی با علی رضا نوریزداه دارند و همکار نیز هستند هر چند ایشان در باره رهبر چریکهای فدائی خلق راه اکثریت  حرف میزنند اما دراین باره ایشان دستکمی از فروخ خان ندارند خیانت در زندان توبه نمودن و دست همکاری با مسئولین زندان و قول و قرارهای برای دروغ جلو دادن قتلعامهای دهه 60 و و کم اعلام نمودن این قتلعامها که تعدادی بالغ بر 37000 انسان بودند خودش نوعی همکاری زیربه زیر با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم میرساند.
دوستان ایرانی زود دست به تبلیغات فرصت طلبانه میزنند  و این یک حقیقت است که دوستان فارس زبان ما به هیچ عنوان ملیتهای دیگر ایرانی را قبول ندارند  و میخواهند خود چوپان و ملتها گله باشند  این نوشته نه متعلق به ساموئیل کرماشانی میباشد و نه نوشته ای ایشان میباشد  ایشان اگر چیزی را منتشر کنند بر روی وب سایتهای متعلق به خودشون منتشر ش میکنند  خیلیها جرئت میکنند و در باره رژیم مینویسند و مقاله منتشر میکنند  لاکن دوستان آقای مصداقی مثل اینکه قسم خورده هستند  کسی حق ندارد در باره رویدادی اظهار نظر بکند ...  این یک توهمت نیست بلکه یک حقیقت است ایشان دقیقا در زمانی  آزاد میشوند که زندانیان قتلعام میشوند یعنی در سال  1367 در روزی که زندانیان قتلعام شدند  که ایشان مورد عفو واقع میشوند و در سال 1370 از زندان آزاد  و مورد عفو واقع میشوند آیا سئوال نموده اید چرا در این زمان باید آزاد بشود اگر کاسه و نیم کاسه ای پشت قضیه نیست؟  آیا نوشتهای ایشان را با دقت مورد مطالعه قرار داده اید  آیا هزینه ای چاپ و انتشارات کتابهای ایشان از کجا آمده است ؟  آیا سئوال نموده اید چگونه از ایران خارج شده اند  با هزینه چه ارگانی از ایران به ترکیه رفته اند؟ به نوشته ی آقای مصداقی زندانیان سیاسی قتلعام شده در سال 1370 5000 نفر هستند  به گفته و نوشته ی  منابع داخل کشوری میان 30000 تا 37000 نفر بوده اند که در زندانهای ایران در شهرهای مختلف ایران اعدام و بطور دستجمعی قتلعام شده اند توسط جلادان رژیم جهل و سرکوبگر خمینی .... یکی از دوستان مینویسد  رژیم از این خبر خوشحال میشود نمیدانم بر چه اساسی و بر چه اطلاعاتی چنین چیزهای نادرست بر زبان می آورند..  در ضمن این پیج متعلق به ساموئیل نیست ایشان فقط مثل یک آدمین در میان 7 ادمین دیگر در این پیج فعالیت میکنند  و ایشان دوست ما میباشد و این نوشته به هیچ عنوان متعلق به ایشان نیست و شاید نظر ایشان هم نباشد..
ایرج مصداقی متولد 9 آبان 1339 در تهران بدنیا آمده  است. وی پیش از انقلاب ضد سلطنتی که خمینی دجال انقلاب را ربود.  ایرج مصداقی   ساکن آمریکا بوده و در همان جا به همکاری با کنفدراسیون محصلین و دانشجویان ایرانی می پردازد که بیشتر آنها از اعضای حزب توده بودند. کنفدراسیونی که از طیف‌های مختلف کمونیستی، اعم از جناح چپ جبهه ملی، حزب توده، سازمان مارکسیست  لننیستی طوفان و ... تشکیل شده بود.
ایرج مصداقی یکی از دوستان پنهانی علیرضا نوریزاده میباشد اما ارتباط این دو هرگز علنی نمیشود  و این در واکنشهای ایرج مصداقی دیده شده است و ایرج مصداقی یکی از اعضای حزب توده میباشند و شخصی بسیار اپورتونیست و فرصتطلبی میباشند که میخواهند همه چیز را به نفع شخصی و به حساب شخصی خویش تمام بشود
////////////////////

بر اساس یک تحقیقات روانکاوانه بر چهره آنهایکه مجبور به اعتراف کردن شده اند این اشخاص  نشانه از یک شکنجه قرون وسطای بر روی جهره این عزیزان دیده میشود.  و این یک صحنه سازی میباشد  برای فریب افکار عمومی که توسط وزارت اطلاعات به راه انداخته شده است و این اشخاص زیر شکنجه های وحشیانه رژیم مجبور به اعتراف کردن شده اند و  جاسوس بودن و ترور کردن هیچ اصل و اساسی ندارد چرا چون در شکنجه گاه های رژیم دینی ایران هیچ معیار انسانی و حقوقی وجود ندارد بنابر این این اعترافات هم به هیچ عنوان درست و صحیح نیستند و بر اثر فشارهای وارده و شکنجه های وحشیانه تن به این اعترافات داده اند

تلویزیون دولتی ایران دیشب اعترافات چهارده نفر از جمله هشت مرد و شش زن را که متهم به قتل پنج دانشمند اتمی ایران هستند، نشان داد.

این رژیم پایه و اساسش با دروغ بناه شده است و این اعترافات  به هیچ عنوان قانونی نیست بلکه بر اثر فشارهای روزمره و زیر شکنجه های وحشیانه و تجاوز جنسی و   شکنجه های ضد انسانی و ضد بشری صورت گدفته است

چون در نظام دیکتاتوری مذهبی ایران به هیچ عنوان دارای هیچ معیار حقوقی قانونی و اخلاقی نیست بنابر این اعترافات اجباری با ضرب داروی ترسزا  نمیتواند به هیچ عنوان جنبه ی حقوقی و قانونی داشته باشد چرا چون هیچ مدارکی دال بر اینکه انها برای کشور اسرائیل و به نفع دولت اسرائیل کاری انجام داده باشند وجود ندارد  و همه آنچه رژیم ارائه میدهند ساختگی است و نمیتواند مورد تائید کارشناسان  حقوقی و ضد ترور بین المللی قرار بگیرد.


اتهامات ساختگی  و دروغین در کشور ایران خیلی ساده و آسان میباشد  هر وقت بخواهند و به هر کسی تهمتی بزنند خیلی آسان و خیلی زود این اتهامات واهیی وحشیهای اسلامی مورد تائید دستگاه قضایی که تمامی قوانین این دستگاه مغایر است با معیارهای حقوقی بین المللی  و بعنوان یک دستگاه جنایتکار شناخته شده است  قرار میگیرد و به این آسانی به این خاطر که انگیزه ی آزادیخواهی داشته است متهم میشود و حکم قصاص برایش صادر میکنند تحت عنوان عوامنل صهیونیستی مثل همان که در بالا در باره اش بحث شده است اتهامات آخوند ساخته در ایران خیلی آسان است.
رژیم برای گریز از حرکت اعتراضات مردمی و مشغول کردن افکار عمومی دست به چنین صحنه سازیهای دروغین و واهی میزند تا شاید برای چند ماهی  افکار عمومی با این صحنه سازیهای آخوند ساخته و دروغین به پردازند و ذهن ملتهای سرکوب شده  ایرانی را برای چند ماهی مشغول این یاهوگویهای مالیخولیای آخوندی آخوندی بکنند.
در رابطه با مریم زرگر که یکی از اعضای پیشین سازمان مجاهدین خلق ایران بوده و در کردستان عراق سکونت داشته است همزمان با ربوده شدن مولود افند روزنامه نگار  کرد ایرانی  ایشان نیز ربوده اند و چون در روزنامه ها اسمش درج نشده است اسم ایشان در لیست اعترافات آخوند ساخته آمده است  بنابر خبرهای  رسیده مریک زرگر توسط نیروهای امنیتی موسوم به دستگاه زانیاری اتحادیه میهنی کردستان  به وزارت اطلاعات تحویل داده شده استدر یک ماه و نیم گذشته.
بنابر این این اعترافات یک صحنه سازی دروغین آخوند نمیتواند صحت داشته باشد بلکه یک صحنه سازی  برای فریب افکار عمومی و ترس از بروز اعتراضات عمومی میباشد که وزارت اطلاعات دست به آن زده است.
ما بر روی چهره متهمین آخونده ساخته کار کرده ایم و دقیقا نشانه از شکنجه های قرون وسطی رژیم ناگزیر شده اند تن به اعترافات آخوند ساخته بدهند و بیشتر این اعترافات  برای گریز از یک شکنجه وحشتناک قرون وسطی   میرساند که  برای صحنه سازی و در نهایت جان این عزیزان را  بگیرند جانوران اسلامی.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر