۱۳۹۱ شهریور ۹, پنجشنبه

به یاد خاطره معلم و آموزگار راه برابری و انسانیت که مردی پاک راستگو و اهل صداقت بودند گرامی باد


به یاد خاطره  معلم و آموزگار راه برابری و انسانیت که مردی پاک راستگو و اهل صداقت بودند گرامی باد
فئواد مصطفی سلطانی  یکی از مهمترین و مؤثرترین رهبران کرد میباشند در تاریخ کردستان که به مرد آهنین و اهل صداقت و راستگویی شناخته شده است.

به یاد بزرگ مرد کردستان فواد مصطفی سلطانی9
 شهريور سالروز جانباختن مردي است كه تجسم تكاپو و مبارزه زحمتكشان براي رهايي بود.
 جانباخته راه راهیی  هرگیز زیر اهد و پیمانی که با ملتش بسته بودند نزدند  هرگیز دست به کاری نزدند که ملت ازش خبر نداشته باشد  دست برای هر کاری میبرد چند روز پیش ملت را از آن خبر دار میکردند و رای ملت را بدست می آوردند همین جای افتخار میباشد برای ملت ستمدید کرد و تاریخ کردستان بزرگمرد و دلیر مرد آهن و آتش کردستان در راه رهایی ملتش جان خویش را فدای وطن اشغال شده اش نمودند  یاد و خاطره این عزیز این رهبر محبوب گرامی باشد.
 مردی که در راه آرمانهای بشری و انسانیت گام برداشته بودند و در نظر داشتند که دنیای برابر و انسانیت پر از محبت دوستی و اتحاد با حقوق متساوی بسازد و اما افسوس که کسانی که بعد ایشان رهبری جنبش راهیبخش ملت کرد را بر عهده گرفتند کسانی فرصتطلب و جاطلب خودخواه و مقامپرست و پول پرست و کرسی پرست بودند به راه این مرد بزرگ خیانت کردند و راهی که ایشان برنامه ریزی نموده بودند به بی راهه بردند و به راه و روش بزرگ مرد تاریخ کردستان خیانت کردند و این خیانتها هنوز پابرجا میباشند..
دو مرد بزرگ در تاریخ کردستان دارای تاریخی درخشانند یکی کاک فئواد مصطفی سلطانی دوم رهبر ملت کرد و ماندلای کردستان  بزرگ مرد شمال کردستان عبدالله اوجالان میباشند.
هزاران درود بر روان پاک جانباخته راه رهایی بشریت بزرگ مرد تاریخ خونبار کردستان فئواد مصطفی سلطانی .
هزاران درود بر مرد آهنین  و بزرگ مرد تاریخ خونبار کردستان که مثل آهن و یک فولاد  مستحکم در برابر فاشیست ترک ایستاده است ماندلای کردستان عبدالله اوجالان
با سپاسفراوان ساموئیل کرماشانی 2012/8/30

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر