۱۳۹۶ مهر ۲۸, جمعه

من مقاله ی به زبان کردی و فارسی نوشتم در سال 2014 که هنگامیکه حسن روحانی به ترکیه رفت و با رجب طیب اردوغان نشست داشت یک روز بعد داعش بدون هیچ مقاومتی شهر موصل را تصرف نمود عکسی که با فوتوشاپ درست نموده ام دوباره منتشر میکنم و من در روز اول حمله ی داعش به موصل اعلام نمودم که داعش توسط ایران و ترکیه تاسیس شده است و با همکاری دولت نیمه جان سوریه برای چند هدف مشخص.


من مقاله ی به زبان کردی و فارسی نوشتم در سال 2014 که هنگامیکه حسن روحانی به ترکیه رفت و با رجب طیب اردوغان نشست داشت یک روز بعد داعش بدون هیچ مقاومتی شهر موصل را تصرف نمود عکسی که با فوتوشاپ درست نموده ام دوباره منتشر میکنم و من در روز اول حمله ی داعش به موصل اعلام نمودم که داعش توسط ایران و ترکیه تاسیس شده است و با همکاری دولت نیمه جان سوریه برای چند هدف مشخص.
1 از راه داعش موقعیت کردها را تضعیف کنند.
2 ایران قدرتش در عراق بیشتر بشود و مسئولین عراقی بیشتر به ایران محتاج بشوند در این پروژه نوری مالکی خبر داشت و در برابر این داعش داعشی دیگر تاسیس نمود ایران این داعش حشد شعبی است.
3 به باشار الاسد کمک بشود که در قدرت بماند چون اگر داعش قدرتش فراوانتر بشود جامعه ی جهانی از سوی دولت سرکوبگر سوریه احساس خطر نمیکنند بنابر این میان با داعش درگیر میشوند.
4 فروانتر شدن قدرت قاسم سلیمانی در منطقه بخصوص عراق و سوریه
5 این بود از راه داعش دست قاسم سلیمانی بازتر میشود برای نابودی سنیهای عراقی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر