۱۳۹۴ شهریور ۹, دوشنبه

سپاه قدس رژیم ایران افغانهای سنی را برای کمک به داعش به سوریه اعزام میکند و باز افغانهای شیعه نیز برای دفاع از نظام بشار اسد به سوریه اعزام شده که بر اساس گفته ی خود افغانهای که وارد اروپا شده اند 8000 هزار افغان توسط سپاه قدس ایران به سوریه ارسال شده اند.



سپاه قدس رژیم ایران افغانهای سنی را برای کمک به داعش به سوریه اعزام میکند و باز  افغانهای شیعه نیز برای دفاع از نظام بشار اسد  به سوریه اعزام شده   که بر اساس گفته ی خود افغانهای که وارد اروپا شده اند  8000 هزار افغان توسط سپاه قدس ایران به سوریه ارسال شده اند.


اعزام بیش از 8000 هزار افغانی به سوریه توسط سپاه پاسداران  رژیم ایران برای دفاع از بشار اسد.
اعزام افغانها به سوریه برای جنگ و برای دفاع از بشار الاسد و سپس اعزام انها به خارج از کشور  یکی از این افغانها از ناحیه سرش زخمی شده است و یک خانم به ایشان داده اند و مقداری پول تا به اروپا برسند.
سپاه قدس ایران در ارسال پناهندگان به اروپا دست دارد و دارد دست به قاچاق انسان میزنند. دوست عزیزم عکس دو تا  از آن4  نوجوان افغانی که داشتند فیلم قاسم سلیمانی را نگاه میکردند برام فرستاده است.

امروز دریافتیم که تمامی افغانهایکه تازگی به اروپا اعزام میشوند توسط سپاه قدس و به مسئولیت مستقیم قاسم سلیمانی و به همکاری وزارت اطلاعات رژیم ایران به اروپا ارسال میشوند.
 امروز ناگهان یک نامه از سوئد دریافت نمودم که یکی از دوستانم در ایستگاه قطار یکی از شهرهای جنوب سوئد نگاه میکند که چند تا جوان افغانی نشسته اند و دارند فیلمی نگاه میکنند که درآن فیلم قاسم سلیمانی بعنوان قهرمان دیده میشود و توسط کانال تلویزیونی ایرانی پخش میشود سپس دوستم از فرد افغان سئوال میکنند اینها جنایتکارند این فیلم چه معنای دارد برای شما که نگاهش میکنید و افغان در جواب میگوید ما در سوریه جنگ نموده ایم و در حال خاضر 8000 افغان در سوریه زیر نظر مستقیم قاسم سلیمانی دارند از بشار الاسد دفاع میکنند منتظر جزئیات بیشتر باشین.
کمی جلوتر میروند میبنند که دو نوجوان دیگر نشسته اند و دارند همان فیلم نگاه میکنند  دوباره از آنها سئوال میکند این چی است شما نگاهش میکنید؟  دونوجوان افغانیتبار جواب میدهند اینها میتوانند اقامت دایم برایمان درست کنند در آروپا میدانید تمامی دولتهای اروپایی از قاسم سلیمانی میترسند و فقط اسمش بیاری پیش هر کدوم از سیاستمداران اروپایی درجا میرینه به خودش.
دوست من به او میگوید دوست عزیز شما را ترسانده اند چنین چیزی وجود ندارد اگر این حرفها بزنید اقامت دایم باید پشت گوشتون به بینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر