۱۳۹۳ اسفند ۱۷, یکشنبه

گرامی باد 8 مارس روز جهانی زن برای گرامیداشت 8 مارس با عکسهای از زنان شجاع و قهرمان کرد که در شهر کوبانی دست به مقاومتی بی نظیر زدند و خرافات پرستان و کور اندیشان اسلامی را از شهرشان بیرون راندند آغاز میکنم. من این روز فرخنده را به تمامی بانوان و زنان عزیز تبریک میگویم بخصوص زنان قهرمان کوبانی و خانمهای مه در لیست من هستند به تک به تک این عزیزان تبریک میگویم



گرامی باد 8 مارس روز جهانی زن برای گرامیداشت 8 مارس با عکسهای از زنان شجاع و قهرمان کرد که در شهر کوبانی دست به مقاومتی بی نظیر زدند و خرافات پرستان و کور اندیشان اسلامی را از شهرشان بیرون راندند آغاز میکنم. من این روز فرخنده را به تمامی بانوان و زنان عزیز تبریک میگویم بخصوص زنان قهرمان کوبانی و خانمهای مه در لیست من هستند به تک به تک این عزیزان تبریک میگویم
Happy 8 march internationals women days.. ٨ مارەس لە هەموو ژنانی کوردستان و ژنانی جیهان پێرۆز بێت .... تبریک به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن من این روز فرخنده به تمامی زنان کردستان و زنان ایرانی و سرتاسر جهان تبریک میگویم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر