۱۳۹۳ آذر ۱۱, سه‌شنبه

کشمکش فرهنگ جامد خاورمیانه و انگیزهای زن ستیزانه مردان خاورمیانه و آسیب رساندن به فرزندان خویش بعد از طلاق من در نظر دارم در آینده مقاله ای در خصوص زنان و مردان خاورمیانه در اروپا و آسیب رساندن به فرزندانشان بعد از طلاق منتشر کنم . چند مرد ترکتبار ایرانی که از زنانشان جدا شده اند اجازه داده اند به دوستانشان که به کون بچه اشان برای اینکه وابسته بشن انگشت بکنند و از راه دیگر بچه را وادار به دزدیدن وسائل مادر میکنند مثل نامه های خصوصی و آدرس جدید مادر که هنگامیکه به جای جدید منتقل میشوند


کشمکش فرهنگ جامد خاورمیانه و انگیزهای زن ستیزانه مردان خاورمیانه و آسیب رساندن به فرزندان خویش بعد از طلاق من در نظر دارم در آینده مقاله ای در خصوص زنان و مردان خاورمیانه در اروپا و آسیب رساندن به فرزندانشان بعد از طلاق منتشر کنم . چند مرد ترکتبار ایرانی که از زنانشان جدا شده اند اجازه داده اند به دوستانشان که به کون بچه اشان برای اینکه وابسته بشن انگشت بکنند و از راه دیگر بچه را وادار به دزدیدن وسائل مادر میکنند مثل نامه های خصوصی و آدرس جدید مادر که هنگامیکه به جای جدید منتقل میشوند
پدر بیمار روانی به فرزندش میگوید تو این را بگو علیه مادرت و آن را بگو علیه مادرت بگو مادرت دروغگو است پیش ادارات دولتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر