۱۳۹۳ تیر ۲۵, چهارشنبه

در سالهای 544 قبل از میلاد تعدادی کولی که با نامکولیهای پارسی شناخته شده بودند که در میان افغانستان و چین سکونت داشتند توسط چینیها به سوی مرزهای قلمرو مادها رانده شدند.


در سالهای 544 قبل از میلاد تعدادی کولی که با نامکولیهای پارسی شناخته شده بودند که در میان افغانستان و چین سکونت داشتند توسط چینیها به سوی مرزهای قلمرو مادها رانده شدند.
 چون امپراطوری ماد همان امپراطوری کرد بود خیلی مهربان و مهمان نواز بودند به این کولیهای بی پناه اجازه دادند که در منطقه ی خراسان امروزی سکونت یابند و و بعدها به تهران و حومی آن کوچ کردند و کم کم در سرزمین ماد در زیر پناه کردها زندگی نمودند و از شر چینیها خلاص شده بودند که به زن و دختران پارسیها تجاوز میکردند و آنها را آزار میدادند. 
بعدها توسط ماده ها حق زندگی به پارسیها داده شد و کم کم شناسنامه امپراطوری ماد دریافت نمودند  و کم کم جای پای خویش را بر این سر زمین باز نمودند و سرزمین کردها را اشغال کردند اشغالگران پارسی  همان فاحشه گانی که در میان چین و افغانستان امروزی سکونت داشتند و مشغول فاحشه گی بودند .
پارسیها معروفند به فاحشه گی اگر باور نمیکنید برو دوبی برو کشورهای عربی به بین چقدر جاکس پارسی در آنجا زندگی میکنند و دختران از تهران به آن کشورها منتقل میکنند برای فاحشه گی .

 بلی امروز این کولیهای بی وجدان  صاحب خانه شده اند و کردها را .تهدید میکنند 
-------
و کوروش هم در اصل کرد بوده چون یک فردی هوسباز بوده و. پارسیها هم فاحشه های زیادی داشته اند و پدرش خیانتکار بوده به پارسیها کمک نموده بود و علیه نسل خودش به جنگ و ستیزی پرداخته بود.

اینجا فاحشه گان پارسی علیه ملت کرد دست به روضه خانی زده اند در میدانهای شهر استکهلم

در سالهای 544 قبل از میلاد تعدادی کولی که با نامکولیهای پارسی شناخته شده بودند که در میان افغانستان و چین سکونت داشتند توسط
در باره اطلاعات جدید و چونگی کوچ کولیهای پارسی از سرزمین چین به سرزمین ماد به کتاب تاریخ قبل از میلاد که توسط یک گروه مذهبی مسیحی به زبان انگلیسی تنوشته شده است منتظر ترجمه یآن کتاب به زبان کردی و فارسی باشید اسناد ی موثق در این باره وجود دارد که پارسیها توسط چینیها به سرزمین ماد رانده شده اند و کولی هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر