۱۳۹۲ بهمن ۲۱, دوشنبه

خیلی دوست دارم در سایه ی درختی زیست کنم هیچ کس به خاطر باور عقاید سیاسی و یا باورهای شخصی زندانی نشود



خیلی دوست دارم در سایه ی درختی زیست کنم هیچ کس به خاطر باور عقاید سیاسی و یا باورهای شخصی زندانی نشود و یا مورد پرسش قرار نگیرد خیلی دوست دارم در سایه ی درختی زندگی کنم به هیچ احدی ظلم و ستم نشود به خاطر نژادی ملی و حتی باورهای که دارد. خیلی دوست دارم در سایه ی درختی زندگی کنم هیچ زنی مورد ظلم وستم قرار نگیرد خیلی دوست دارم در سایه ی درختی زیست کنم که برابری کامل در آن باشد. خیلی دوست دارم در زیر سایه ی درختی زیست کنم که همه آزادانه بدون هیچ واهمه ی و یا ترسی آنچه می اندیشند منتشر کنند.
خیلی دوست دارم در زیر سایه ی درختی زندگی کنم که حقوق کارگران در اولویت قرار بگیرد و به حقوق کارگر احترام گذاشته 
بشود.
خیلی دوست دارم در سایه ی درختی زیست کنم همه انسانها آزاد باشند آنچه می اندیشیند بدون هیچ واهمه ای منتشر کنند
با سپاس ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر