۱۳۹۱ شهریور ۱۱, شنبه

پیامی که از صمیم قلبم برمیخیزد تقدیم به خواهران و برادران عزیزم در قندیل سربلند تابندگان نور واقعی خورشید همان که فرزندان سرزمین خورشید هستند.



با قلم ساموئیل کرماشانی

پیامی که از صمیم قلبم برمیخیزد تقدیم به خواهران و برادران عزیزم در قندیل سربلند تابندگان نور واقعی خورشید همان که فرزندان سرزمین خورشید هستند.

مادران عزیز کرد که بچه های همچون گریلاهای  قهرمان را پرورش داده اند


و مثل خورشید میتابند و دشمنان ملت و انسانیت را هم تاب گرمایی نور درخشندگی این عزیزان را ندارند علیه خورشید اعلام جنگ میکنند از نظر ما جنگ با خورشید بیهوده است برای دشمنان این ملت.

خواهران عزیزم شما شریفترین و عزیزترین انسانهای هستی

د که برای رهایی همنوعان خود دست به مبارزه زده اید و متحمل همه سختیها و تمامی تلخیها و آنچه در پیشروی خود دارید تحمل میکنید برای اینکه بتوانید ملتی را سربلند نگهدارید شما را از صمیم قلب دوست میدارم و شما گوشه ای از این قلب ناچیز من هستید فداتون بشم خواهرانم دوستتان دارم گریلاهای عزیزم دوستتان دارم.



در واقع شما روح و روان من هستید خواهران عزیزم دختران فداکار کرد شما اسلحه را بدست گرفته اید برای دفاع از شرافت و کرامت یک ملت سرکوب شده یک ملت ستمدیده ملتی که در طول تاریخ همواره با کشتارهمگانی و جینوساید روبرو شده اند شما یک ملت ستمدیده را زنده نموده اید به این ملت قدرت روان بخشیده اید شما مثل ستارگان بر فراز کوهای قندیل میدرخشید و نور درخشان رهایبخش شما بر فراز کوه های سر به فلک کشیده قندیل در سرتاسر جهان میدرخشد و امید تازه ای به انسانیت میبخشد و زنان و دخترانی هستند در سر تاسر جهان به وجود شما دختران و زنان شجاع کرد که در میدان مبارزه هستید و بر فراز کوه های سر به فلک کشیده قندیل در حال انجام مبارزه برای رهایی ملت ستمدیده کرد هستید امید بسته اند و از کارهای شما الهام میگیرند و علیه ظلم و ستم با شیوه های گوناگون دست به مبارزه میزنند.
نور درخشان مبارزاتی شما وارد تک به تک خانهای از ژاپن گرفته تا کانادا و استرالیا و اروپا روح و روان تازه ای به زنان این نطقه از جهان بخشیده است.



شما خواهران عزیزم در قندیل گریلاهای قهرمان نور درخشنده شما تیزتر و قویتر از تیزی و گرمی خورشید میباشد که هر صبح و از خواب بیدار میشم احساس گرمای نوردرخشنده شما میکنم و در سایه ی نوردرخشنده شما روح تازه ی بخود میبخشم در واقع شما همان نور درخشنده خورشید هستید که هیچ قدرتی نمیتواند جلو نور خورشید را بگیرد هیچ قدرتی نمیتواند جلو تابندگی نور گرمایی خورشید را بگیرد در حقیقت شما خواهران عزیزم در قندیل همان نور تابنده و درخشنده خورشید هستید. هر صبح که از خواب بیدار میشم میرم کمی مکس میکنم و به لابلای نور خورشید مینگرم که در لابلای نورخورشید شما خواهران عزیزم در قندیل مشاهده میکنم خواهران عزیزم شما همان نور تابنده خورشید هستید دوستتان دارم از صمیم قلب.
هزاران دورد بر روان پاک جان باختگان راه رهایی ملت ستمدیده کرد و هزاران دورد بر روان پاک جانباختگان راه رهایی بشریت در هر کجای این گیتی پهناور دست به مبارزه زده اند برای رهایی انسانها از ظلم و ستم.
نابود باد ستمگران خونخوار
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 2012/9/1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر