۱۳۹۷ دی ۲۹, شنبه

روانشناسی و جامعه شناسی ایرانیان






روانشناسی  و جامعه شناسی ایرانیان 
آخوندها نه تنها آزادی از مردم ایران سلب نموده اند بلکه اعتماد نیز از ایرانیان سلب نموده اند. 
آخوندها در طول چهل سال میباشد با اعتماد مردم بازی میکنند بخصوص خمینی فاشیست مذهبی قلابی در اولین و نخستین هدفش بازی با اعتماد مردم بود و هنوز هم هنوز است این آخوندهای دجال روبا صفت دارند با اعتماد ملیتهای ایرانی به آسانی بازی میکنند. 




البته شاه نیز بخوبی اعتماد مردم و ملیتهای ایرانی را جلب آخوندها و روحانیون نموده بود و به خوبی افکار عمومی را مطیع مذهبیون نموده بود.  به همین دلیل بود که بعد از فرار خودش به آسانی مذهبیون سوار بر باریکه ای قدرت شدند و در طول چهل سال است آنها نیز به نوبی خودشان بی اعتمادی در میان مردم و ملیتهای ایران به آسانی توزیع و افکار عمومی را تشویش نموده اند. 
 این آخوندها توانسته اند در خارج از کشور توسط رشوه به سیاستمداران این کشورها نفوذ خویش را چند برابر کند و دست به اپوزیسیون سازی نموده است و توانسته است  به درون احزاب و اپوزیسیون های مشکوک  که گذشته ای خوبی ندارند غیر مستقیم در خدمت آخوندها در آمده اند.
 و اپوزیسیون های برانداز نیز دارای استراتیژی دراز مدت نیستند چون رژیم آخوندی و مزدورانش دائم اپوزیسیون واقعی را مشغول چیزهای دیگر نموده است.
از سوی دیگر مردم ایران ملتی آسیب دیده هستند و کلا ستمگر و استبداد زده حتی در تربیت و آداب و رسوم خانواده نیز مستبد هستند خانواده های ایرانی با دروغ کودک خویش را پرورش میدهند و کودکان خویش را وابسته به بار می آورند به همین سبب است که تعداد زیادی تقریبا اکثریت نیز دنبال یک چوپان هستند و میخواهند تنها استبداد لباسها و فورمهای خویش را عوض کند میان مستبد و استبداد هیچ اطلاعاتی ندارند چون از یکسو رژیم آخوندی تمامی وب سایتهای مثبت که اطلاعات مفید دارد برای جامعه فیلتر نموده است و از این راه جلوی پیشرفت و ترقی مردم و جوانان را گرفته اند با روضه خوانی و بخورد دادن خرافات در تلاش هستند مردم را نادان و در حماقت خرافاتی نگهدارند.
و از سوی دیگر با برخورد خشن و وحشیانه تجاوز و شکنجه های غیر انسانی و صادر نمودن حکمهای سنگین جلو آزاد اندیشان نیز گرفته اند.
و از سوی دیگر فرد ایرانی هرگز آزادی بخود ندیده است و فهم در ادارک آزادی ندارند شاید اسم دموکراسی را مطرح کنند لاکن از مفهوم آزادی و دموکراسی  بی خبرند تنها این اسم را شنیده اند و از مفهوم آن خبر و اطلاعات کافی ندارند.
به آسانی تهمت میزنند و صادق نیستند فاقد صداقت و راستگویی هستند دارای شخصیتی دوگانه هستند.
بدون مطالعه دیکتاتور خاک فروش روحت شاد میگند.

مردمان ایرانی  فاقد اعتماد بنفس هستند اهل چانه زدن و زود فریب میخورند در گفتار همه چیز در رفتار هیچ چیز .
مردم و بخصوص فعالان مدنی و مخالفین با رژیم آخوندی باید تمامی شکنجه های خرافاتی  زیر نام قیامت و آخرت را تجربه کنند در زندانهای رژیم قرونوسطی آخوندی باید جهنم را تجربه کنند بیشتر این شکنجه های مذهبی علیه زنان مخالف بکار برده میشوند در زندانهای رژیم جنون اسلامی.
این به این مثابه است که آخوندها نه تنها با اعتماد مردم بازی میکنند نیز با کرامت و شرافت و حثیثت مردم نیز بازی میکنندو در طول چهل سال گذشته این روند ادامه داشته و دارد. 
با سپاس ساموئیل کرماشانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر