۱۳۹۷ دی ۱۷, دوشنبه

من هم شکنجه شدم


من هم شکنجه شدم
شیما بابایی در اینستاگرامش نوشته: دلیل برهنه   کردن زندانی سیاسی چیست؟
من دختری که در سن ۲۱و ۲۳سالگی در بازجویی های سپاه ثارالله و وزارت اطلاعات مدام تحت شکنجه روحی قرار گرفتم مگر چه کرده بودم که مستحق چنین رفتاری بودم؟
رژیم جهل و جنون آخوندی در هنگام بازجویی زنان و مردان را بعنوان شکنجه ای جنسی برهنه میکنند و سپس بازداشتیها را مجبور میکنند که بطل  را وارد نتاسلی خود بکنند 
پست دوم 
دلیل برهنه کردن زندانی سیاسی چیست؟ 
من دختر ی که در سن ۲۱ و ۲۳ سالگی در بازجویی های سپاه ثارلله و وزارت اطلاعات مدام تحت شکنجه روحی قرار گرفتم مگر چه کرده بودم که مستحق چنین رفتاری بودم؟
نه بخاطر فریب دشمن باعث مرگ بیش از ۷۰۰۰نفر از هم وطنانم شده بودم. و نه پول مردم را به جیب زده در خارج از ایران مشغول عیاشی بودم.
تنها دختر بچه ای معترض بودم که هیچ گونه عملکرد مثبتی از جمهوری اسلامی ندیده بود و میخواستم کشورم تنها کمی جای بهتری برای زندگی خودم و هموطنانم باشد. من تنها خواهان آبادی کشورم بودم.
آیا جمهوری اسلامی می تواند پاسخگوی شکنجه هایی باشد که به ناحق در تمام این سالها در زندان هایش اتفاق افتاد؟
شکنجه به چه جرمی؟ اگر وطن پرستی جرم است؟ با افتخار من یک مجرمم 
آیا تکذیب کردن شما می تواند سر پوشی بر حقیقت باشد؟خیر من از تمام کسانی که در این سالها تحت شکنجه و آزار سیستماتیک جمهوری اسلامی قرار گرفتند دعوت میکنم که اتفاقات را بازگو کرده و درباره جنایت هایی که در زندان های جمهوری اسلامی متحمل شدند پرسش گری کنند و باعث توقف این چرخه سکوت شوند.
Iranian Shia Isis terrorist and Islamic Fascist regime today uses sexual torture against Iranian civilian activists.
Today, we received bad information from Iran, the Iranian regime continues to use sexual torture in the Iranian regime against civilian activists. who made interrogation with her when she was forced to become naked during the interrogation, there is a new torture in iran against women, even those forced women to stop bottles in her delicate abdomen during interrogation .. Interrogators of the intelligence service
Forced women become naked during interrogation. This means that the Iranian regime violates all international human principles

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر