۱۳۹۷ دی ۱۶, یکشنبه

با تلاش رسانه های مردمی و مبارز و فعالان حقوق بشر، عسل محمدی آزاد شد



با تلاش رسانه های مردمی و مبارز و فعالان حقوق بشر، عسل محمدی آزاد شد 
عسل محمدی دانشجویی که در ارتباط با اعتراضات کارگران هفت تپه بازداشت شده بود، امروز با وثیقه سنگین چهارصد میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

عسل محمدی حدود یک ماه قبل در تهران دستگیر شد و نخست به شوش و سپس به بازداشتگاه اطلاعات در اهواز منتقل شد. وی طی مدت یک ماه، تحت بازجویی و آزار و اذیت فراوان قرار گرفت و نهایتا و پس از تعیین وثیقه سنگین، از بازداشتگاه اطلاعات به بازداشت گاه سپیدار در اهواز منتقل شد. نامبرده به علت عدم امکان خانواده برای تودیع وثیقه، چندین روز بیشتر در حبس ماند تا نهایتا با تقلیل مبلغ وثیقه از پانصد میلیون به چهارصد میلیون تومان ، خانواده اش موفق به تودیع وثیقه شدند و امروز، شنبه، به طور موقت آزاد شد.

توجه!توجه! رژیم برای به رخ کشیدن قدرت خود به مردم ،برای جرائم سیاسی تعیین وثیقه میکند تا خانواده ها را سرگرم تهیه سند و پاس دادن به اداره های مربوطه برای آزادی عزیزانشان نماید،نهایتا این کار مردم باعث ایجاد اقتدار و غرور برای رژیم و عمالش میشود،متاسفانه مردم هنوز نمیفهمند که برای شکست ترفندهای حکومت باید با هم متحد باشند،و بطور هماهنگ زمانیکه برای هر زندانی تعیین وثیقه میکنند،قانون پوسیده جمهوری اسلامی را به رسمیت نشناسند و به هیچ عنوان دنبال تهیه وثیقه نروند و عملا ترفند رژیم را برای نمایش اقتدار شکست دهند، مطمئن باشید ده برابر کسانی که در زندان هستند با قرار وثیقه آزادند و رژیم در نهایت با گرفتن جریمه های کلان پول هنگفتی به جیب میزند ،جمهوری اسلامی باندازه کافی برای این همه ناراضی زندان ندارد پس ای مردم به هوش باشید و آب به آسیاب رژیم نریزید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر