۱۳۹۷ مهر ۱۶, دوشنبه

پیکرهای دو شهروند اسرائیلی که به دست یک تروریست فلسطینی هدف گلوله قرار گرفته و در بیمارستان جان داده بودند، شب گذشته و امروز (دوشنبه) به خاک سپرده شد.



پیکرهای دو شهروند اسرائیلی که به دست یک تروریست فلسطینی هدف گلوله قرار گرفته و در بیمارستان جان داده بودند، شب گذشته و امروز (دوشنبه) به خاک سپرده شد.
سخن از یک بانو ۲۸ ساله و یک مرد ۳۵ذ ساله است که در مجتمع صنعتی “برکان” در کرانه باختری کار می کردند و یک تروریست فلسطین با تیربار آن ها را هدف قرار داد و موجب مرگ آنان گردید.
هزاران نفر در آئین خاکسپاری این دو قربانی ترور حضور یافتند و رسانه های همگانیِ اسرائیل، امروز مباحثات زیادی در مورد شیوه مبارزه با ترور جریان داشت.


اکنون همه مشخصات فرد قاتل شناسایی شده است. او “اشرف تَعَلوَه” نام دارد و یک جوان ۲۳ ساله به نام بود که در کفر شویکه زندگی می کند که یک آبادی فلسطینی نشین در فاصله چند کیلومتری از این مجتمع می باشد. او تا دو هفته پیش در این مجتمع کار می کرده و از این رو با اوضاع آشنایی کامل داشته است.
خانواده اش ادعا می کند که او فاقد ایدئولوژی تروریستی بوده، ولی در دو هفته اخیر به علت یک نزاع خانوادگی با برادرش، بسیار خشمناک بوده است. مقامات امنیتی این استدلال را رد می کنند و فرد تروریست را دارای گرایش های تعصب گرایانه مذهبی می دانند.
اکنون مقامات انتظامی می خواهند بدانند که قاتل، چگونه توانسته است یک تیربار دست ساز از نوع کارل گوستاو به دست آورد و گلوله ها را چگونه تامین کرده است.
همانگونه که در گزارش روز گذشته گفته شد، قاتل، همراه با تیرباری که در دست داشت، توانسته است بگریزد. ولی مقامات امنیتی بر این باورند که او نتوانسته است از آن ناحیه بیرون رود و از آن جا که هنوز تیربار در اختیار دارد، ممکن است به جنایات بیشتری دست بزند.
همانگونه که بارها در موارد گذشته به اثبات رسیده، احتمال زیاد می رود که این قاتل نیز در ساعات یا روزهای آینده شناسایی و بازداشت شود.
یک بانوی اسرائیلی که او نیر در جریان تعرض تروریستی روز گذشته زخمی شده بود، رو به بهبود می رود و قرار است در روزهای آینده بیمارستان را ترک گوید.
تروریستی که ظاهرا یک انسان عادی بود ولی کشتن اسرائیلیان را یک ثواب می دانست
سربازان اسرائیلی در مجتمع صنعتی برکان
FacebookTwitterGoogle+EmailTelegramViberSkypeWhatsAppBalatarinשתף

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر