۱۳۹۷ مهر ۱۹, پنجشنبه

وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در تجاوز و به قتل رساندن دنیا ویسی نقش مستقیم دارند



وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در تجاوز و به قتل رساندن دنیا ویسی نقش مستقیم دارند

سلام آقای ساموئیل کرماشانی عزیز میخواهم در رابطه با تجاوز به دختر کوچلوی کورد براتون شرح بدهم.

دنیا ویسی دختر ٧ سالە کلاس اول دبستان اهل روستای گرماش سنندج بوده که توسط مامورین بدنام امام زمان و وزارت اطلاعات مورد تجاوز جنسی قرار میگیرد و سپس به قتل میرسد با یک میلی آهن به سرش کوبیده اند سپس دیوار را بر سرش خراب میکنند و دست به صحنه سازی میزنند برای مخفی نمودن کاری که ما مورین وزارت اطلاعات علیه این دختر 7 ساله انجام داده اند کاملا صحنه سازی کنند و مدیر مدرسه به خانواده ی قربانی سر بزنند تا کاری بکنند که این جنایت هولناک رسانی نشود.

ما شکی در این رابطه نداریم که دست مدیر مدرسه که خودش عضو مخفی بسیج میباشد دست بالای داشته است در این جنایت.

دنیا ویسی خیلی علاقه ای زیادی به سرود کردی داشتند به همین سبب چند باری مامورین عقیدتی سیاسی سپاه و چند مامور دیگر که در این روستا مرتبا مدرسه را زیر نظر دارند.

از دیروز اخباری حاکی از مشکوک بودنِ مرگ دنیا ویسی منتشر شد،امروز به گفته‌ی پزشک مسئول خبر تلخ تجاوز و سپس قتل وی و سپس آوار کردن دیوار روی وی برای صحنه سازی تایید شده است



طبق اسناد پزشکی قانونی سنندج از این موضوع اطلاع دارد ولی بنا بە توصیەهای مسوولان کە از اطلاعات سنندج دستور گرفتەاند، حق هیچگونە اظهارنظر و یا خبر رسانی دربارە آنرا ندارند.

دادستان سنندج شامگاە سە شنبە ١٧ مهر با حضور در بیمارستان کارکنان را بە گفتە خود توجیە کردە تا حقیقت را رسانەای نکنند.

خانوادە دنیا ویسی کە روستایی و بی بضاعت هستند با تهدید مجبور بە سکوت شدەاند.

آواتودی از مردم سنندج می خواهد در مقابل این جنایت مرتبط با اطلاعات سنندج سکوت نکنند و با انتشار گستردە خبر آنها را ناچار بە پاسخگویی نمایند. پیشتر آواتودی اسناد قتل دکتر فاروق اقلیمی را منتشر کردە است. اطلاعات شهرستان سنندج بصورت مافیایی عمل کردە و هر قتلی را کە مرتبط بە مأمورانش باشد با فشار بر پزشکی قانونی مخفی می کنند.

آواتودی همچنین از سید احسن علوی و مهدی فرشادان نمایندە های مجلس می خواهد دست کم در این مورد وظیفە خود را انجام دادە و بجای کمک بە سناریوی اطلاعات و داستان جعلی فروریختن دیوار اجازە ندهند دستهای پنهان اطلاعات سنندج ماجرای جنایت دنیا ویسی را بدون هیچ هزینەای لاپوشانی کنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر