۱۳۹۹ دی ۵, جمعه

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران ⁩ از صدور بیانیه محکومیت ترور روح‌الله زم توسط رژیم آخوندی⁩ خودداری کرد.

 


فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران ⁩ از صدور بیانیه محکومیت ترور روح‌الله زم توسط رژیم آخوندی⁩ خودداری کرد.
این فدراسیون در پاسخ به درخواست کنندگان صدور بیانیه گفته است: بخش فارسی ⁦فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران، روزنامه‌نگار بودن روح الله زم را تایید نکرده و وی را یک فعال پروپاگاندا می نامد.
📌
در گذشته فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران برای مرضیه هاشمی (جاسوس رژیم جمهوری اسلامی در آمریکا) بیانیه صادر کرده است.
توضیح: «فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران» دارای بخش فارسی است و مدیرش رجبعلی مزروعی اصلاح‌طلب است. چون اصلاح‌طلبان به مدیریت خانوادگی و طایفه‌ای علاقه دارند، پسر رجبعلی یعنی حنیف مزروعی در حقیقت رابط با ‎IFJGlobal است چون پدر انگلیسی بلد نیست.
به این صورت فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران بخش فارسی تحت مدیریت پدر و پسر مزروعی است و خب ربط این داستان به بی‌بی‌سی فارسی چیست؟ حنیف مزروعی کارمند بی‌بی‌سی فارسی است و برای این رسانه کار می‌کند.
با توجه به اینکه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران ‎#روح‌الله_زم را به عنوان «فعال پروپاگاندا» شناخته است، حالا می‌توان دلیل احتمالی تیترهای عجیب بی‌بی‌سی در مورد زم را متوجه شد که چرا این رسانه این دست تیترها را منتشر کرد؟!
چون کارمند بی‌بی‌سی فارسی - حنیف مزروعی - به همراه پدرش که به صورت خانوادگی «فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران» را مدیریت می‌کنند و براساس دید اصلاح‌طلبانه خود تنها یک سری از افراد را روزنامه‌نگار و باقی را پروپاگاندا می‌دانند، اعتقاد دارند ‎#روح_الله_زم «فعال پروپاگاندا» است.
@FreedoMessenger علی جان این اصلا من درآوردی فدراسیون بین المللی عمام دجال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر