۱۳۹۸ آبان ۲۵, شنبه

به قیامکنندگان شریف ایرانی دورد میفرستیم و اعللام میکنیم قلابا وروحا در کنار شما خواهیم بود

به آتش کشیدن تصویر منحوس خامنه ای 
 به آتش کشیدن شهرداری قلعه حسن خان در تهران 
آتش زدن پایگاه بسیج و بانک در کرج توسط جوانان خشمگین و شجاع کرجی



جوانرود به آتش کشیدن بانک ملی 
به آتش کشیدن پاسگاه انتظامی وایین در تهران


به قیامکنندگان شریف ایرانی دورد میفرستیم و اعللام میکنیم قلابا وروحا در کنار شما خواهیم بود و هستیم باید برخاست و خود را از چنگال نظام فاشیزم مذهبی رها نمود درود بر شرفتان درود بر کرامتتون ای ملتهای عزیز ایرانی 40 سال اسارت و چهل سال سشکنجه و سلب حقوق و دخالت در زندگی خصوصی مردم توسط جلادان مذهبی حاکم بر ملتهای عزیز ایرانی دیگر بس است باید پایان یابد برای همیشه.. به شهدای قیام و مادران داغدار تسلیت میگویم به شهدای قیام کرج جوانرود سنندج کامیران کرمانشاه اراک اصفهان تهران شیراز و یاسوج و تمامی شهرهای سرتاسر ایران تسلیت میگویم و به قیام کنندگان عزیز درود میفرستیم میدانم ب شما همفکر هستم قیام شما برای آزادی و دموکراسی است بله من هم با شما هستم درود درود ساموئیل کرماشانی

نقاط حساس دشمن را نشانه بگیرید
⭕️ اطلاعیه‌ی رسانه‌ای - شماره 3
⭕️ پلاتفرم دمکراتیک ایران
رهبری خیابانی توده ای وجه تشابه خیزش مردم در ایران با مبارزات حق طلبانه مردم دلیر عراق و لبنان است.
این امر عامل بسیار مهمی است که دست حکومت را برای ربط دادن این اعتراضات به نیروهای سیاسی را بسته و راه را صد چندان هموار نماید تا عناصر صادق نیروهای انتظامی به خیل معترضان بپیوندند. نیروهای سطح پایین ارگانهای قهری باید بدانند که حکومت دیر یا زود از پرداخت حقوق ایشان هم برنخواهد آمد.
با بستن خیابان‌ها و سد معبر کردن، مردم عملا راه را بر نیروهای سرکوبگر بسته و این نیروها باید بصورت پیاده در میان مردم خشمگین حضور یابد. این برای آنها در حکم خودکشی است.
در خیابان‌ها و میادین مسدود شده بمانید. شهرداری‌ها، کلانتری‌ها و فرمانداری‌ها که در مقام مرکز فرماندهی سرکوبگران عمل می‌کنند را به تصرف خویش در آورید. به نیروی پیاده نظام و ماشین سرکوبگر، امکان تشدید قوا را ندهید. بدانید که آن‌ها وقتی از صحنه مواجهات غایب می‌شوند، در شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و کلانتری‌ها در حال تجدید و تجمیع قوای خود هستند.
حکومت در شرایط بسیار بحرانی بسر می‌برد. فشارهای اقتصادی و جنگ قدرت سرداران نظام توان ایستادگی را از آنان گرفته است. اخبار ایران در سطح وسیعی در خارج از کشور رسانه ای گشته و از همین اولین ساعات قیام بر حق مردمی پشتیبانی وسیعی را نظاره گریم. بدانید که در مبارزه برعلیه ارتجاع حاکم بر ایران تنها نیستید، ولی در نهایت نیروی تعیین کننده، قدرت مردم است.
استقامت و پایداریتان را با حضور مداوم در خیابان‌ها به جهانیان نشان دهید. جهان از مطالبات دمکراتیک مبارزین ایران حمایت خواهد.
واپسین روزهای حکومت ضد مردمی را با مشت‌های گره کرده به ساعت بدل نماییم.
در نشر وسیع این اطلاعیه بین رسانه های اجتماعی، دوستان، آشنایان و همکاران خود مشارکت فعال نمائید.
پیش به سوی ایرانی دمکراتیک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر