۱۳۹۸ خرداد ۲۴, جمعه

دوربين هاي مدار بسته، تصاوير قاتل مرحوم اسماعيل بوكاني کتابفروش مهابادی را دقيقا قبل از ارتكاب قتل ثبت كرده اند.او در انتظار است

دوربين هاي مدار بسته، تصاوير قاتل مرحوم اسماعيل بوكاني کتابفروش مهابادی را دقيقا قبل از ارتكاب قتل ثبت كرده اند.او در انتظار است


🔻قاتل که ساکن یک کشور خارجی است در اولین اظهاراتش بعد از دستگیری گفت: مراجعه به قانون برای اختلاف شخصی بهترین راه حل ممکن بود و اگر از راه قانون مطالبه هایم را پیگیر می‌شدم الان در این شرایط به عنوان یک قاتل در زندان نبودم.

🔻وی ادامه داد: روزی که به سراغ مقتول رفتم در اوج عصبانیت بودم و برای حل مشکلم بسیار عجولانه رفتار کردم و هم اکنون نیز از این اقدام خود بسیار پشیمان هستم.
🔻وی اظهار داشت: دوستان نزدیک من نیز که از اختلاف من با مقتول خبر داشتند؛ آنان متاسفانه بجای آنکه راه درستی پیش پای من بگذارند من را برای تسویه حساب شخصی با این فرد تحریک کردند.

🔻بعدازظهر روز دوشنبه هفته گذشته یک کتابفروش ۳۴ ساله در محل کار خود واقع در خیابان «صلاح الدین ایوبی غربی» با اسلحه کمری به ضرب گلوله کشته شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر