۱۳۹۷ اسفند ۱۸, شنبه

جا از دراویش اشخاصی ضد ملی و میهنی میخواهم که اصلی و فرعی در جلو چشم ما نکنند که گویا آنها مخالفین اصلی هستند و بعضیها مخالفین دروغین این چیزها به درد عمه و خاله ای خود این ادعاگرها میخورد


من یک براندازم و خواهان سرنگونی کلی نظام جنون اسلامی آخوندی هستم اما به خودم اجازه نمیدهم که هر پاسداری که مزدور مخفی ولایت فقیه باشد به آسانی ایشان را به پذیرم و به تعدد تفکر و اندیشه باور دارم و قرار نیست که اگر من با شما موافق نباشم شما من را متهم کنید در حالیکه شلوار شما زیر عبایی ملاهای خونخوار رقص میکند. من این نظر بنده است شورای ملی مقاومت ایران بهترین جایگزین میدانم و سازمان مجاهدین خلق ایران پاکترین نیروی میدانم که با رژیم آخوندی مرزبندی قاطع دارند و بنده با هیچ کسی سر شوخی ندارم فلان و فیسان هم نمیکنم هر کسی ذره ای در خدمت ولایت فقیه گامبردارد مستقیم نامش منتشر میکنم بعنوان مزدور جا از دراویش اشخاصی ضد ملی و میهنی میخواهم که اصلی و فرعی در جلو چشم ما نکنند که گویا آنها مخالفین اصلی هستند و بعضیها مخالفین دروغین این چیزها به درد عمه و خاله ای خود این ادعاگرها میخورد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر