۱۳۹۷ اسفند ۱۵, چهارشنبه

رضا دیبا اول تفاوت بین زبان و گویش را یاد بگیرد . برای حل این معما كه‌ چگونه‌ میتوان زبان مادری را تدریس كرد اگر خودت سواد كافی و اطلاعات لازم ندارید میتوانم كمكتان كنم. مگر اینكه‌ گرگ زاده‌ گرگ شود


رضا دیبا اول تفاوت بین زبان و گویش را یاد بگیرد . برای حل این معما كه‌ چگونه‌ میتوان زبان مادری را تدریس كرد اگر خودت سواد كافی و اطلاعات لازم ندارید میتوانم كمكتان كنم. مگر اینكه‌ گرگ زاده‌ گرگ شود

دوستان گرامی من فکر کردم این تویی کشور امریکا زندگی کردە ادم شدە اما .......... اخە بگو مردک بچە های ما تویی همین کشور سوئد کە کشور خودشان نیست برای هر۴ نفر یک معلم بە زبان مادری هفتەای دو جلسە تدریس می کنند.‌ بلاخرە ما فهمیدیم شما همان راە پدرتان میروید کە مساوی است با دیکتاتوری جمهوری اسلامی مخالفت رضا پهلوی با حق «تحصیل به زبان مادری» برای ملل غیرفارس+فایل صوتی
رضا پهلوی فرزند شاه سابق ایران در یک سری از مذاکراتش با رهبران و نمایندگان جریان‌های دیگر اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران، اخیرا در گفتگو با آقایان «حشمت‌الله طبرزدی»، «رضا حسین‌بُر» و «ویکتوریا آزاد» با اعلام ناآگاهی از چگونگی سیستم آموزشی چندزبانه و موضوع «تحصیل به زبان مادری»، سعی در به زیر سوال بردن این حق ملل غیر فارس در ایران کرد.
به گزارش آرادافارسی ؛ فرزند شاه سابق ایران رضا پهلوی در یک گفتگوی اسکایپی با دیگر رهبران و نمایندگان جریان‌های اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که فایل‌های صوتی آن درشبکه‌های اجتماعی منتشر گردیده است، در رابطه با حق تحصیل به زبان مادری ملت‌های غیرفارس در ایران می‌گوید: «من همچنان منطق تحصیل به زبان مادری را درک نمی‌کنم. برای مثال شما فرض کنید یک کشور چندزبانه‌ای دارید و یک مرتبه بگویند هر کس در این کشور می‌تواند به دلخواه به زبان مادری خودش تحصیل کند. سیستم آموزشی هر کشوری یک زبان کلیدی دارد و تا آنجایی که من به یاد دارم در ایران این زبان فارسی بود.»
این بازمانده دودمان پهلوی در رابطه با تحصیل به...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر