۱۳۹۷ بهمن ۲۷, شنبه

خبرفوري ومهم !




خبرفوري ومهم !

گام_دوم_انقلاب از سوی علی خامنه‌ای آغاز شد؛ قربانی کردن چهل نظامی سپاه در چهل سالگی تأسیس جمهوری اسلامی برای «مظلوم‌نمایی بین‌المللی» و «حفظ نظام» که در تئوری جنایات آقایان، «از اوجب واجبات است»
یعنی این‌همه کثافات سیاسی، فساد، اختلاس، غارت، فقر و بدبختی فقط گام اول انقلاب خامنه اي بوده؟!!
🔴 آیا عجیب نیست در همان روزی که نشست ورشو علیه جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، در ایران یک حادثه «ننه من غریبم»رخ دهد که شبیه به حادثه اهواز و قبل از حضور روحانی در سازمان ملل است؟!


آیا عجیب نیست که یک مقام بلندپایه (ظریف) که هنوز سر و دست کشته شدگان حادثه انفجار اتوبوس در مسیر زاهدان، به درستی جمع نشده بود، با سرعت نور به زبان انگلیسی (آن‌هم نه فارسی) توئیت کند که: «آیا این هماهنگ شده نیست که ایران در همان روزی که #WarsawCircus آغاز می‌شود، مورد ترور واقع شود؟ به خصوص زمانی که گروه‌های مشابه تروریست‌ها از خیابان‌های ورشو آن را تشویق می‌کنند و با ربات های توییتر آن را پشتیبانی می‌کنند؟ به نظر می‌رسد ایالات متحده همواره همان انتخاب اشتباه را انجام می‌دهد، اما انتظار دارد نتایج متفاوت باشد!!»

جمهوری اسلامی با این حادثه ۳ هدف را دنبال می‌کند: «مظلوم‌نمایی بین‌المللی»، «تحت‌الشعاع قرار دادن نشست ورشو» و «سرکوب فعالان و مردم بی‌دفاع بلوچستان». همان‌طور که حکومت ایران در داعش و القاعده و اپوزیسیون داخلی و خارجی نفوذ کرده، می‌تواند در جیش‌العدل نیز نفوذ کند.
پ.ن: قضاوت با مردم فهیم ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر