۱۳۹۷ مرداد ۱۴, یکشنبه

Diskrimineringar och människors kränkningar inom arbetsmarknaden i Sverige.



Diskrimineringar och människors kränkningar inom arbetsmarknaden i Sverige.
i sista november 2016 fick ett brev från arbetsförmedlingen så att skulle bli anställa hos malmöstad, då jag lämnade brevet till kontoret och väntade på svaret.



Då när i 2017.01.20 kontaktade Malmöstaden då en kvinna jag vill inte  avslöja hennes namn svarade mig och sa din socialsekreterare som  ville inte att vi skulle anställa dig, och  du kan kontakta Hennele Laden och fråga henne och två personer till varför dem ville inte att vi skulle anställa dig.
Den informationen som din socialsekreterare skickade till din handläggare på arbetsförmedlingen och sedan din handläggare på arbetsförmedlingen har skickat till oss är väldigt känsliga  och svårt att vi skulle anställa dig hos malmöstad.
Jag: kan jag se vilken information dem har skickat till er om mig?
Kvinnan: nej tyvärr det är våran chef som kan ge er informationen vi tyvärr kan inte lämna denna informationen som vi har fått om dig från din socialsekreterare och din handläggare på arbetsförmedlingen.
Jag: hur man kan nå era chefen via telefon eller kan man boka en tid och diskuteras om saken?
Kvinnan: tyvärr det är svårt att nå våran chef, men jag ska lämna ett meddelande till våran chefen om har tid att du  kunna träffas:::
Jag: tack så mycket faktikst jag vill veta vad som ligger bakom  det svårigheten och  vem som försöker att hindra mig att få ett arbete i sverige:
Kvinnan!: Vi har samarbete med socialen och arbetsförmedlingen allt dem som lämnar till oss om personen  då vi kan accepteras därför att vi samarbetar.

Jag: vet att ni har samarbete, men inte  samarbeta för att diskriminera andra det är olagligt om det svenska rikslagen gäller oss,,
.Kvinnan: jag vet inte jag bara ville meddela dig din socialsekreterare stoppade att vi skulle anställa dig på malmöstad.'  har du några frågor fråga din socialsekreterare och säg varför gör dem så mot dig..
Jag tyvärr har inte tid måste gå önskar dig lycka till.. glöm inte snälla namna inte mig om du skulle prata med din handläggare och din socialsekreterare.
..
Jag:  tackså mycket för information  nej jag kommer inte att namna dig kanske jag vänta dröja lite tid för att publiceras denna samtal. jag har inspelade alla samtalet som jag hade med socialsekreterare och min handläggare på arbetsförmedlingen. dem video inspelade kommer deka upp snart

hejdå

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر