۱۳۹۷ مرداد ۲۱, یکشنبه

فریبرز نیک: سخنی با نسل جوان و نیروهای ملی . مردمی و قشر آگاه ایرانی .


فریبرز نیک: سخنی با نسل جوان و نیروهای ملی . مردمی و قشر آگاه ایرانی .
قابل انکار نیست که جمهوری اسلامی از بدو حاکمیت سیاهترین روزها را با سرکوب شکنجه .زندان و فقر .اعتیاد و فحشا برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد .

ولی این نباید باعث شود که جنایات و خیانتهای خاندان پهلوی به فرآموشی سپرده شده و احساس پشیمانی دست دهد چرا که تمام انسانهای ملی و میهن دوست به خاطر دارند شرایط آنزمان را .
۱- با جمعیتی بالغ بر ۳۶ میلیون نفر فروش روزانه ۶ میلیون بشکه در روز و قیمت بشکه ای ۳۰ تا ۴۰ دلار .
۲- عدم جنگ و تهاجم خارجی .عدم تحریمهای بین المللی .
۳-روابط اقتصادی و سیاسی خوب با دیگر کشور ها .گرفتن عنوان ژاندارم منطقه.
حال شرایط واقعی آنزمان.
۱- فقر اقتصادی و عدم امکانات اولیه زندگی در تمام ایران به استثناء محدود شهرهای بزرگ .طوری که روستاهایی که گاها ۵ کیلومتر از شهر فاصله داشتند فاقد جاده.آب.برق.حمام .درمانگاه .مدرسه بوده و مانند انسانهای بدوی زندگی میکردند.
۲- صنایع همه مونتاژبوده که بعد از انقلاب با خرآبی حتی یک قطعه و تحریم توسط کارخانه های خارجی مادر همه از کار افتادند.و ملت از استفاده از کمترین امکانات زندگی مانند مواد سوختی. شوینده. روغن و........محروم شدند.
صنایع نظامی پوشالی بصورتی که هواپیماهای اف ۵-۱۶ در کوتاهترین زمان به آهن پاره های بی مصرف تبدیل شدند.و زمان جنگ با عراق قطعات را از دلالان دست صدم با صد برابر قیمت خریداری میکردند.
۳-آزادیهای اجتماعی مد نظر دستگاه وجود داشت .
۴- آزادی سیاسی حتی در حد خواندن یک کتاب ساده مانند ماهی سیاه کوچولو نوشته صمد بهرنگی وجود نداشته و خاطیان با زندان و شکنجه روبرو می شدند .
۵- تنها یک حزب وجود داشت و آن حزب رستاخیز ساخته خود دستگاه بود.
۶- تمام انسانهای متفکر .اندیشمند یا اعدام شدند و یا زیر شکنجه و زندان بودند .
و درست به دلیل کشتار و سرکوب این رهبران بود که عرصه برای تاخت و تاز خمینی و هوادارانش آماده شد .
در نهایت بر نسل آگاه و جوان امروز و از طرفی بر نیروهای مبارز و آگاه واجب است شرایط قبل و بعد از انقلاب ضد سلطنتی را بیشتر توضیح دهند.
فریبرز نیک. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر