۱۴۰۱ دی ۲۴, شنبه

موضوع اطلاعیه شماره ۱ در خصوص تاکتیک ماموران مخفی وزارت اطلاعات رژیم تروریستی ملاهای جنایتکار در خارج از کشور.

 


موضوع اطلاعیه شماره ۱ در خصوص تاکتیک ماموران مخفی وزارت اطلاعات رژیم تروریستی ملاهای جنایتکار  در خارج از کشور

.

بر اساس اطلاعات رسیده هم اطلاعات سپاه و هم وزارت اطلاعات به ماموران مخفی خود در خارج از کشور  دستور داده اند که حتی اگر شده نیز شعارهای تند علیه سران رژیم  سر بدهند تا جای پای خود در میان مخالفین باز کنند و زیر پای مخالفین  اصلی که در فضای مجازی و در میدان نبرد با رژیم در جنک هستند  بوده اندخالی و تخریب کنند.

در حال حاضر نزدیک به صدا مامور مخفی رژیم ایران نوانسته اند  در این کار موفق بشوند و جای پای خود در میان مخالفین و معترضین خارج از کشور جهت شناسایی مخالفین اصلی باز کنند. برخورد امروز دقیقا از همین جا شروع میشود و چرا یک خانم که تصویرش در دست میباشد تمام ساعات پشت سر ما ایستاده بودند و هیچ شعاری هم نمیدادند و همدست فردی بسیجی فکری و بسیجی اندیش بودند.  این افراد همان افرادی هستند که مامور شناسای هستند و جا زدن خود بعنوان مخالف و باز کردن جای پای خود جهست شناسایی مخالفین اصلی. 

برای شناسایی این افراد تاکتیهای لازم در دست میباشد تنها میتوانید با تیم شناسایی رسویاب و تیم شناسایی  ساموئیل کرماشانی تماس بگیرید. 

برای تماس با ما میتوانید با ایمیل زیر تماس بگیرید    samuel.ku35@gmail.com or samuelku34@gmail.com 

و یا مستقیم با تیم شناسایی رسویاب تماس بیرید 

https://t.me/rasuyab

ما بعنوان مبارزین حقیقی به هیچ ماموری رحم نمیکنیم و در هر لباسی که باشد باید پیشینه ی این ماموران افشا و در اختیار همگان قرار بگیرد. 

با سپاس ساموئیل کرماشانی   ۲۰۲۳.۱.۱۴ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر