۱۳۹۹ تیر ۲۹, یکشنبه

ایران اینترنشنال ، تلویزیون بی طرف یا بلندگوی رژیم


ایران اینترنشنال ، تلویزیون بی طرف یا بلندگوی رژیم
پس از پخش برنامه کهکشان پرعظمت و خیره کننده اینترنتی سازمان مجاهدین خلق ایران، بوسیله ایران اینترنشنال که هر بیننده ای را نسبت به پایگاه اجتماعی و قدرت سازماندهی ومدیریت و ..


. مقاومت ایران شگفت زده میکرد، وزارت اطلاعات که از خشم به خود می پیچد را وا دار کرد که مزدوران و پاسداران سیاسی و لابی هایش را درداخل وخارج کشور بسیج کند، تا اثرات این همایش خیره کننده را هر میزان که بتواند حنثی کند.
در دو برنامه ای سفارشی که،بعد از برنامه کهکشان، بوسیله ایران اینترنشنال تهیه شده آنها با ادعای بیطرفی!!! تحت عنوان انعکاس نظرات درفضای مجازی ، کامنت های مزدوران وزارت اطلاعات و سلطنت طلبان، از قبیل حسین دهباشی و امیر حسین اعتمادی و ... پخش کردند که.نشان داد که این تلویزیون کاملا در دام وزارت اطلاعات افتاده و آنها بر روی این نشریه سیطره دارند. دراین دو برنامه رمضان پور عضو شورای سردبیری این تلویزیون و سیما ثابت مسول برنامه چشم انداز، تبدیل به بلندگوی وزارت اطلاعات شده اند.
آنها حرفهای کهنه شده وزارت اطلاعات را تکرار میکردند. سیما ثابت با حرفهای یک پاسدار شرکت کننده دراین برنامه همراهی نشان میداد.
این تلویزیون نشان دادند که ادعای بی طرفی مطبوعاتی ازجانب این رسانه دروغی بیش نیست و آنها ظرفیت بازی درمیز شیخ وشاه را دارند.
مردم ایران مزدوران و ایادی رژیم را درهر لباسی که هستند افشا میکنند .
قابل توجه است رسانه ایران اینتر نشنال با بودجه عربستان صعودی تامین میشود و یک خط موازی ارتجاعی و استعماری را علیه مقاومت ایران پیش میبرد کادر اکادامیک این رسانه موازی را مشتی آموزش دیده که اضداد مقاومت ایران هم هستند می گردانند و همه بعنوان کارمند این رسانه ارتجاعی و استعماری وابسته دارای حقوق ماهیانه بالا میباشند در حقیقت نان مزدوری تناول میکنند بر عکس اعضا و نیروهای مقاومت سراسری ایران که متشکل از زنان و مردان میهن پرستی از طیف های مختلف اجتماعی که نه تنها بصورت اختیاری و آگاهانه با مقاومت همکاری میکنند بلکه هزینه مقاومت را هم با کار شبانه روزی خود تامین میکنند مردم و تاریخ ایران مزدوران ارتجاع و استعمار را تک به تک رصد میکنند و در فردای ایران آزاد آنها را به دادگاه خواهند کشاند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر