۱۳۹۸ مهر ۲۶, جمعه

منتظر اطلاعات بیشتر در این باره که ایران ترکیه عراق و سوریه غرفه ای عملیاتی علیه کرده و غرفه ای عملیاتی برای نابودی کردها دارند.


منتظر اطلاعات بیشتر در این باره که ایران ترکیه عراق و سوریه غرفه ای عملیاتی علیه کردها و غرفه ای عملیاتی برای نابودی کردها دارند. 
چون ترکیه عضو ناتو میباشد مسئولیت اصلی برای کشتار کردها به ترکیه واگذار نموده اند این سه کشور اما پشت پرده مسئولین عراقی و رژیم ایران و دولت بشار الاسد نیز در این غرفه ای عملیاتی عضو هستند و نقش مهمی ایفا میکنند. این غرفه ای عملیاتی چند جانبه در سال 2017 به پیشنهاد رژیم ایران تاسیس شد که دارای 3 مرکز مهم یکی در تهران و دومی در استانبول ترکیه  و سومی در شهر ارومیه ای کردستان ایران قرار دارد و مشاورین  طلاعاتی و نظامی رژیم ایران سوریه و عراق  و ترکیه در باره استراتژی خود علیه کردها در این اتاق چند جانبه ای عملیاتی علیه کردها به بحث و تبادل نظر میپردازند و برای چگونگی رویاروی با کردها در این غرفهای عملیاتی نشستهای مخفی بدون دید روزنامه نگاران به شیویی محرمانه برگزار میکنند.
این سه کشور خود مستقیم نمیتوانند به کردها حمله کنند و مسئولیت قتلعام کردها را بر عهده ای ترکیه گذاشته اند چون ترکیه عضو ناتو میباشند و با ایالات متحده ای آمریکا روابط خوبی دارند و اگر هم دست به قتلعام کردها بزند ترکیه به سبب روابطی که با ایالات متحده دارند جامعه ای جهانی چشم پوشیی میکنند بر جنایتهای ترکیه علیه کردها چطور در گذشته بر جنایتهای ترکیه علیه ارامنه چشم پوشی نمودند همینطوری بر جنایتهای ترکیه علیه کردها نیز چشم پوشی میکنند. 
در صل آنچه امروز در سوریه میگذرد یک استراتژی چند جانبه ای میباشد که توسط رژیم یران رژیم اسد و رژیم عراق و خود ترکیه طرحریزی شده است.  بر اساس اطلاعاتی که ما بدست آورده ایم در این رابطه روسیه از این غرفه ای عملیاتی کاملا آگاهی دارد چون این غرفه ای عملیاتی علیه مصالح ایالات متحده میباشد روسیه از جزئیات این نشستها چشم و گوش خود را بسته است.
در نشست اخیر بین این چند کشور که در چند ماه گذشته بوده است رسما پروژه ای کشتار دستجمعی کردها توسط این کشورهای جانی صادر شده است. در نشست سه جانبه ای ایران ترکیه و روسیه بخشی علنی و بخش مهمش غیر علنی بوده برنامه و استزاتژی و پروژه ای قتلعام کردها در این نشست به طور کلی مورد بحث قرار گرفته است و اینطوری معلوم است که روسیه با کشتار کردها موافقت نموده است. 
در اصل این عملیات ظاهرا ترکیه انجام میدهد لاکن در اصل پروژه ای درازمدت این ۴ کشور میباشد علیه کردها و پروژه ای اخیر پاکسازی نژادی علیه کردها میباشد که قدم به قدم از راه اردوغان دارد انجام میگیرد علیه کردها.
منتظر اطلاعات بیشتر باشین  
با سپاس ساموئیل کرماشانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر