۱۳۹۸ شهریور ۱۴, پنجشنبه

یک منابع در داخل ایران که نخواسته نامش فاش بشود این اطلاعات را در اختیار ما قرار داده است



یک منابع در داخل ایران که نخواسته نامش فاش بشود این اطلاعات را در اختیار ما قرار داده است
یک منابع مطلع در داخل ایران که نخواسته نامش فاش بشود به ما اطلاع داده که رژیم ایران و بخصوص مسئولین رژیم آخوندی برای آزاد کردن نفتکش سوئدی چه درخواستهای از سوئد نموده است.  رژیم ایران برای آزادی کشتی  نفتکش ستینا سوئدی که در خلیج ربوده است شرط گذاشته است و شرط رژیم ایران این  بوده که دولت سوئد باید تعدادی از مخالفین رژیم که در خاک سوئد بر سر میبرند تحویل رژیم  ایران بدهند تا رژیم  ایران نیز در مقابل کشتی نفتکش سوئدی را  آزاد کند . همان منابع گفت  وزارت خارجه ای رژیم ایران در طول چند روز چندین نامه محرمانه تحویل مسئولین سوئدی داده است از راه سفیر ایران در استگلهم و شروط رژیم نیز در داخل این نامه ها برای مسئولین سوئدی مطرح شده اند.
۱ گر سوئد خواهان روابط دئوستانه با رژیم ایران میباشد باید به وعده های خود عمل کند که مخالفین رژیم در خاکش اخراج کند و یا تحویل ایران بدهد.
۲ سوئد تعدادی که وزارت خارجه ای رژیم در یک لیست تحویل وزارت خارجه ای سوئد داده است باید تحویل ایران بدهد و یا همچون سالهای گذشته سوئد به ایران اجازه بدهد تا خود مامورین ایران آنها را از بین به برد.
۳ اگر دولت سوئد میخواهد کشتی نفتکش  را آزاد کنیم پس باید جلو مخالفین بگیرد که در خاکش علیه ایران دست به فعالیت سیاسی و تظاهرات نزنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر