۱۳۹۴ شهریور ۱۶, دوشنبه

تحقیقاتی روانشناسانه بر افراطی مذهبی و سببهای آن و میکروبهای مخرب در داخل سلولهای مغز عربها و سرایت این میکروب کشنده در کل خاورمیانه. با قلم ساموئیل کرماشانی

تحقیقاتی روانشناسانه  بر افراطی مذهبی و سببهای آن و میکروبهای مخرب در داخل  سلولهای مغز عربها و سرایت این میکروب کشنده در کل خاورمیانه. با قلم ساموئیل کرماشانی
بر اساس یک تحقیقات روانشنانپزشکی نشانداده است که عربها دارای یک بیماری معزی هستند و یک یروس خطرناک که از راه مذهب وارد سلولهای مغز میشود در داخل مخ اکثریت مسلمانها قرار دارد خوب این میکروب از  راه عربها وارد میشوند.


 که این میکروبی که در داخل مخ عربها قرار دارد باعث میشود که قدرت دیالوگ را از آنها گرفته و نظر مخالف را قبول نکنند و به خشونت متوصل میشوند به علت این ژن در داخل سلولهای مغزی عربها خشونت حرف اول میزند و تحملشان کمتر از افراد غیر عرب میباشد.
Arabs brain virus
ویروسی که در این باره در داخل مغز عربها کشف شده است  دو نوع است یکی حساسیت نسبت به سکس و جنسی و دوم عدم توانایی در گفتگو و دیالوگ را میباشند و برای اینکه رایی خود را بر دیگری تحمیل کنند  به زور و خشونت متوصل میشوند.
نسبت به دیگرانی که دارای باورهای عربها نیستند کینه ی عمیقی دارند و نمونه حمله به کردهای ایزدی در شنگال و سنجار و مسیحیهای موصل یک نمونه تازه جدیدی میباشد نمونه دیگر حمله صدام حسین تحت نام الانفال  و کشتار کردها و قتلعام 182000 نفر.
فتوایی قرآنی  خمینی علیه کردها و قتلعام کردها در شرق کردستان و متاسفانه چون خیلی از عربها به ایران حمله نمودند و ایران را اشغال نمودند به خیلی از زنان ایرانی تجاوز نمودند و امروز نوه های این بیماران روانی در رائس حاکمیت هستند در ایران.
نمونه دیگر دشمنی کورکورانه با مردم اسرائیل اینها نمونه های هستند که به ما نشان میدهند که یک میکروب خطرناک در داخل مغز عربها قرار دارد و میتواند واگیر دار هم باشد به سبب روابط جنسی.
در اصل دین اسلام یک نوع از خطرناکترین استبداد فکری و میکروب فکری  و ذهنی میباشد که خیلی از انسانهای احمق به این درد بی درمان گرفتار شده اند به خاطر هیچ و پوچ خودا را فدا میکنند و دچار خیال اندیشی شده اند اسلام نوعی خیال اندیشی غیر واقعی میباشد.
و سبب تقویت این ویروسها که متاسفانه ایرانیان و پاکستانیها و افغانیها و ترکهاو بخش زیادی از کردها  به آن گرفتار شده اند توسط مذهب و تلقین و از راه والدین به خورد بچه ها داده میشود و این ویروس باعث میشود که بخش مهمی از سلولهای مغز کار کرد خود را از دست بدهند و این ویروس تفکر و فکر کردن واقعی را متوقف  میکند و راه تفکر را مسدود میکند و یک ژن خاصی برای خود در داخل سلولهای مغز جاسازی میکند و باعث میشود انسانها یگدیگررا تحمل نکنند و تقدس سازی تحت نام جهاد قتل مخالف قتل کفار اینها باعث میشوند که از یک انسان عادی به یک حیوان درنده انسان کش تبدیل بشوند انسانهای خاورمیانه.
Viruses and microbes religious in Muslims brain cells
ویروس و میکروب مذهبی در سلولهای مغز مسلمانها
Religious germs inside the brain cells start thinking Muslims closes
میکروب مذهبی که در داخل سلولهای مغز مسلمانها قرار دارد راه اندیشیدن را میبندد
و بیشتر این ویروسها که در داخل مغز مسلمانها تقویت میشوند  انسان را حصومت و خشونتبار  به بار می آیند و جامعه را تهدید میکنند و خودشان نمیدانند چکار دارند میکنند همین ویروسی که از راه مذهب وارد خون و سلولهای مغز مسلمان میشود راه اندیشیدن را به طور کلی میبندد و مسلمان بجز توصل به خشونت هیچ راه دیگری نمیابند.
sex Thinking The Arabs to stop the brain function
جنس اندیشی در عربها باعث توقف کارکرد مغز
This  thinking slows brain function
این تفکر باعث کند شدن کارکرد مغز می شود
یکی دیگر از ویروسهای که در داخل مغز عربها متاسفانه کل خاورمیانه را در بر گرفته است حسادت بیش از حد نسبت به سکس و زنان است
Pathological jealousy
حسادت بیمارگونه
همه کس عقل و شعور دارد اما مسلمانها ندارند.
همه کس عقل برای اندیشیدن دارد لاکن مسلمانها ندارند.
همه کس دوست دارد یاد بگیرد که چگونه با دیگران گفتگو کند لاکن مسلمانها یاد میگیرند چگونه آدم سر به برند و بکشند.
Muslims Mental disorders
اختلالات عقلی مسلمانها
Muslim intellectual problems
مسلمان دارای مشکلات عقلی میباشد
در این باره منتظر اطلاعات علمی بیشتر باشید
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی
samuel.ku35@gmail.com
0729403747

http://samuel-kermashahi.blogspot.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر