۱۳۹۲ مرداد ۲۰, یکشنبه

خیلی دوست دارم در دنیایی باشم که به هیچ احدی ظلم نشود همه با حقوقی متساویی و برابر زندگی کنند .


خیلی دوست دارم که در دنیایی زندگی کنم که نه جنگ داشته باشد نه تنفر و نه خشونت خیل دوست دارم در دنیایی آرامی باشم همه اصول واقعی انسانی خویش را رعایت کنند و شعور هیچ کسی جریحدار نشود همه مثل هم با حقوقی متساوی و یکسان زندگی کنند.
خیلی دوست دارم در دنیایی باشم که به هیچ احدی ظلم نشود همه با حقوقی متساویی و برابر زندگی کنند .

 آیا تو بگوئید که روزی دنیا چنین بشود؟ آیا تو بگوئید روزی برسد 
انسانها به این نتیجه برسند که یکدیگر به خاطر نژاد مذهب آزار ندهند؟ 
دوست دارم درختی سبز سورخ و همه رنگ باشیم اما در کنار هم باشیم.
آما تا پول طمع و دنیای سرمایهداری باشد همین آش و همین کاسه خواهند بود دوستان بد حالی نشوند که دارم از کمونیزم دفاع میکنم گند کمونیزم را دیدیم کره شمالی کوبا و چین را نگاه کنید اعدام زندان و شکنجه در دنیای کمونیستی برقرار بده و هست
ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر