۱۳۹۱ مرداد ۱, یکشنبه

موضوع اطلاعیه دوستان و خوانندگان عزیز آژانس خبری کردستان ئاژانسی ده نگو باسی کردستان سلام و دورد


موضوع اطلاعیه دوستان و خوانندگان عزیز آژانس خبری کردستان ئاژانسی ده نگو باسی کردستان سلام و دورد


موضوع اطلاعیه دوستان و خوانندگان عزیز آژانس خبری کردستان ئاژانسی ده نگو باسی کردستان  سلام و دورد  مزدوران خودفروش وابسته به وزارت اطلاعات رژیم جنون اسلامی ایران  رفته اند با اسم بنده یک ایمیل درست نموده اند گویا  بنده ایمیل برای وب سایت پینوسکان فرستاده ام و و گفته ام آقای مولود افند روزنامه نگار ناپدید شده  و  سر دبیر ماهنامه اسرائیل کرد در کمپ اشرف است این یک دروغ محض و فقط و فقط از افراد بی شرافت و بی کرامت مثل مزدوران رژیم جنون اسلامی بر میخیزد ایمیلی که برای 
دوستان با اسم بنده نامه فرستاده شده است  به شرح زیر میباشد این ایمیل متعلق به بنده نیست ویک ایمیل جعلی میباشد که برای تخریب شخصیت بنده توسط خودفروشان و کسانی که دستشان در ربوده شدن دوست عزیزمان مولود افند  بوده است دست به درست کردن این ایمیل جعلی به اسم بنده نموده اند.
samuel.ku36@gmail.com 


دوستان این ایمیلی که در بالا مشاهده میکنید  به هیچ عنوان متعلق به بنده نیست و  یک ایمیل جعلی میباشد که توسط مزدوران و خودفروشان و تروریستهای وابسته و به رژیم تروریستی آدمکش آخوندی درست شده است برای ترورشخصیت درست شده است البته شخصیت بنده برای همه آشکار است آنهایکه میخواهند برای رژیم مزدوری بکنند در آخر کشف خواهند شد و بدست عدلت خواهم سپارد.
من مطمئنم تا چند روز دیگر صاحب ایمیل مربوطه پیدا خواهم کرد و به داذگاه خواهم کشاند و اگر در اروپا باشد  درخواست اخراجش خواهم نمود از دولت سوئد
به خوانندگان قول میدهم عکسش را در آینده منتشر خواهم نمود چه کسی باشد از طرف هر کسی باشد .
عکسش منتشر میشود.
و عکس نزوری که ایمیل با اسم بنده درست نموده وبدند در دست میباشند و پلیس هم در جریان میباشند.
در ضمن بگویم که نوشتهای آقای ایرج مصداقی درباره بنده گویا من گفته ام فامیل مولود افند هستم و یا خود را نماینده سازمان اسرائیل کرد معرفی نموده ام  یک دروغ محض و فقط  و فقط از زبان چنین فردی مثل ایرج مصداقی برمیخیزد که این آقا نه با بنده تماس گرفته است و نه از بنده پرسیده اند که آیا بنده چنین چیزهای  گفته ام  حد اقل با بنده تماس میگرفتند   و آخوندوار نمیرفتند دست به قضاوت کورکورانه بزنند.
 بنده یکی از دوستان آقای مولود افند هستم و در تی زمانی که هنوز توسط مزدوران و جاشهای وزارت اطلاعات ربوده نشده بودند دائم در تماس بوده ایم چه از راه فیسبوک و چه از راه تلفن و ایمیل و از بنده درخواست نمودند که یک سرور خوب و قوی برای وب سایت سازملن اسرائیل کرد پیدا کنم و در ضمن از بنده خواستند که یک وب بلاگ بر روی یکی از سرورهای مجانی قوی برای ایشان درست کنم و خودم در اینجا مسولیتش را در عهده بگیرم  نامه ها و پیامهای ما که رد و بدل شده است در دست میباشند.
در ضمن نوشتن مطالبی که بدون آگاهی خود فرد باشد به مثابه ترورشخصیتی و غرایز دشمنی محسوب میشود
و بنده در مورخ 12/1/2012 قرار بر این بود که به رسمی مسئولیت دفتر نمایندگی  سازمان در اروپا عهده دار بشوم و این در یک تماس با آقای مولود افند  و آقای جمال در آلمان شاهد این قضیه میباشند.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی  22/7/2012

http://www.kurdistanpost.com/view.asp?id=cbd77851


هەوڵی شێواندنی كەیسی مەولوود ئافەند ریسوا دەكەین
روونكردنەوەیەكی پێویست بۆ رای گشتی/
بڵاوبوونەوەی هەواڵێكی دوور لە راستی بەناوی من كە بەهۆیەوە ئیمەیلێكی ساختە (samuel.ku36@gmail.com) نێزیك لە ناو و ئیمەیلی راستی خۆم بەكار هاتبوو و سەرەتاكانی ئەم هەفتەیە كەوتە سەر كەناڵەكانی راگەیاندن، بە سیناریۆیەكی نوێی تۆمەتباران كەیسی دیارنەمانی مەولوود ئافەندی دەزانم.
پاش بەدواداچوون بۆمان دەركەوتووە، ئەو هەوڵە بۆ شێواندنی كەیسی كاك مەولوودە تا لەو رێگەوە راستی و ناڕاستییەكان تێكەڵ بكرێن.
بێگومان هەوڵی دۆزینەوەی ئەو دەستە دراوە و بەزووترین كات بۆ رای گشتی ئاشكرا دەكرێ.
ئەگینا پێشوازی لە هەموو هەواڵێكی راستەقینە لەبارەی وەدیاركەوتنەوەی چارەنووسی نادیاری مەولوود دەكەین.
بە سپاسەوەساموێل كرمانشاهی

http://penusakan.com/hawal/6863-2012-07-22-14-35-23.html 
ئەمەش ئیمەیڵە تەزویرەکەیە:
samuel.ku36@gmail.com
ئەم ئیمیلە تەزویرە بیانی تەسلیمی پۆلیسی دەکەم 
لەپاش ئەو نامەیە، لەبەدواداچونێکدا، لەپێنوسەکانەوە، سامۆئیل کرماشانی،بەپێنوسەکانی راگەیاند" ئەو نامەیە من نەمناردووە و ئیمەیڵی من نیە و کاری ئیتڵاعاتی ئێرانە".
سەبارەت بە مەولود ئافەندیش بەپێنوسەکانی راگەیاند" من، نامەیەکم لە ئیمەیڵەکەی کاك مەولود ئافەندەوە پێگەیشتووە و ڕایگەیاندووە، هەنوکە، من لە بولگاریاوە بەرەو شاری سەمەزوانی هەنگاریا دەچم". هەروەها نوسیویەتی" بەم زوانە پەیوەندیت پێوەدەکەم و ڕاستەوخۆ گفتوگۆ دەکەین".
هەر لەو بارەیەشەوە لەپەیوەندیەکی دیکەی پێنوسەکاندا، بە( داو داباغستانی) سەرۆکی دەزگای ئیسرائیل کورد) لەتورکیا، ڕایگەیاند" تاکو ئێستا هیچ شتێکی بەرچاو و زانیاریەکی دڵنیاکەرەوەمان بەردەست نەکەوتووە".
هەروەها وتیشی" وەزارەتی دەرەوەی ئیسرائیل، پەیوەندیان پێوە کردووم و ئەوانیش تاکو ئێستا، هیچ زانیاریەکیان سەبارەت بە 
مەولود ئافەند بەردەست نەکەووە".
-----------------

رون کردنەوەیک بۆ رای گەشتی لە لایەن سامۆئیل کرماشانیەوە

ئاگاداری بۆ رای گەشتی
رون کردنەوەیک بۆ رای گەشتی لە لایەن سامۆئیل کرماشانیەوە 
رونکردنەویەک بۆ رای گەشتی ئازیزان و خۆشەویستان ئەو کەسانی وا بە ناوی ئیمەوە ئیمیلیان ناردوە بۆ پینوسەکان   ئیمیلی ئیمە نیە بەلکۆ ئیتلاعاتی ئیران سیخۆرکانئ ئیتلاعاتی ئیران  ئەو ئیمیلیان ساز کردوە جا بە ناوی ئیمە نامەیان ناردوە من تەنها ئەوە دەلیم ئیمیلیکم بۆ هاتوە لە ریگایئ ئیمیلی مەلوود ئافەندوە  هیشتا نازادرێت ئایا خۆدی مەلوودە یان  کەسیکی دیکەی لە سیخۆرەکانی ئیتلاعاتی ئیرانە کە دەستی داوەتە  ئەم نامە نوسینانە 
من ئەویش رادەگینەم کە ئیمە هیچ ئیمیلیمان نە ناردوە بۆ پینوسەکان لە ئەو نەبێت کە گوایە کەسیک لە ریگەی ئیمیلەکی مەولوود ئافەندەوە پەیوەندی کردوە پیمانەوە هیشتا نازاندرێت کە مەلوود یان کەسیکی دیکیە کە  بە ئیمیلی کاک مەلوود پەیوەندیمان پیوە دەکات  من خەریکی کاری تەکنیکیم لە سەر ئەو نوسینانە
و دوا لە بەریوەبەری پینوسەکان دەکین ئەو ئیمیلە ئاشکرا بەکن با ئەو کەسی وا ئیمیلەکی ناردوە لە ریگای ئای پی ئادرسەوە یان کودی ویندۆزەکی پیدا بەکین
ئەم ئیمیلە ئیمیلی من نیە هیچ پەیوەندیکی بە منەوە نیە  ئەم ئیمیلە لە لایەن سیخۆرەکانی ئیتلاعاتی ئیرانەوە درۆست کراوە جا بە ناوەی ئیمە نامەیان ناردوە
لە گەل ریز و سۆپاسمدا سامۆئیل کرماشانی ٢٢/٧/٢٠١٢

ئەمەش ئیمەیڵە تەزویرەکەیە:
ئەم ئیمیلە تەزویرە بیانی تەسلیمی پۆلیسی دەکەم 
لەپاش ئەو نامەیە، لەبەدواداچونێکدا، لەپێنوسەکانەوە، سامۆئیل کرماشانی،بەپێنوسەکانی راگەیاند" ئەو نامەیە من نەمناردووە و ئیمەیڵی من نیە و کاری ئیتڵاعاتی ئێرانە".
سەبارەت بە مەولود ئافەندیش بەپێنوسەکانی راگەیاند" من، نامەیەکم لە ئیمەیڵەکەی کاك مەولود ئافەندەوە پێگەیشتووە و ڕایگەیاندووە، هەنوکە، من لە بولگاریاوە بەرەو شاری سەمەزوانی هەنگاریا دەچم". هەروەها نوسیویەتی" بەم زوانە پەیوەندیت پێوەدەکەم و ڕاستەوخۆ گفتوگۆ دەکەین".
هەر لەو بارەیەشەوە لەپەیوەندیەکی دیکەی پێنوسەکاندا، بە( داو داباغستانی) سەرۆکی دەزگای ئیسرائیل کورد) لەتورکیا، ڕایگەیاند" تاکو ئێستا هیچ شتێکی بەرچاو و زانیاریەکی دڵنیاکەرەوەمان بەردەست نەکەوتووە".
هەروەها وتیشی" وەزارەتی دەرەوەی ئیسرائیل، پەیوەندیان پێوە کردووم و ئەوانیش تاکو ئێستا، هیچ زانیاریەکیان سەبارەت بە مەولود ئافەند بەردەست نەکەووە".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر