۱۳۹۱ خرداد ۲, سه‌شنبه

در اصل همه دیکتاتورها بیمارند که دچارخودشیفتگی هستند و مبتلا به اسکیزوفرنی نیز هستند




در اصل همه دیکتاتورها بیمارند  که دچارخودشیفتگی هستند و مبتلا به اسکیزوفرنی نیز هستند 


در روزهای آینده دست به نوشتن یک مقاله  روانشناسانه در باره شکل گرفتن شخصیت دیکتاتوری  بر اساس دیدارهای کارل یونگ با هیتلر و مسولینی و تحقیقاتی روانکانه بر شخصیت رهبران کنونی احزاب سیاسی کردستانی و ایرانی و علت گسترش تفکر بیمار دیکتاتوری چیست و چه نوع رفتارهای باعث به وجود آمدن شخصیت دیکتاتوری میشوندو در عین حال یک بر رسی جامع و دقیق جامعه شناسی در باره خاورمیانه و نقش مذهب که نقش کلیدی دارد برای بوجود آمدن شخصیت دیکتاتوری .  در نهایت بحثی مختصر در باره شخصیت دیکتاتور و نوع بیماریهای که دیکتاتورها به آن مبتلا و  دچارش میشوند بحث به طور دقیق و روشن و بر اساس رفتارها و گفتهای خود رهبران بیمار و نوع شخصیت آنها که من بر اساس یک رفتار شناسی و حرکت بدن شناسی توانسته ام در باره خیلی از افراد و رهبران سیاسی تحقیقی دقیق انجام بدهم . و در اینر ابطه در باره شخصیت بیمار رهبران کنونی رژیم ایران و نوع بیماری ای که به آن مبتلا هستند توضیح داده میشود به طور دقیق. 
همه دیکتاتورها بیمارند
آیا بیماری خودشیفتگی و خودبزرگبینی در میان رهبران کرد دیده میشود؟ 
در جواب این سئوال بله نمونه زیاد است
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی
--------------------------------
قرآن توسط افراد مبتلا به جنون دگر آزاری و سادیسم تدوین شده است

قرآن بمثابه جهل و حماقت
قرآن توسط افراد مبتلا به جنون دگر آزاری و سادیسم تدوین شده است

قرآن جمع آوری شده از کتابهای حمورابی و اوستا کتاب بودا و کتابهای آئین میترایی وکتاب دستور العملهای اجتماعی یهودیان جمع آوری شده است که زمانیکه عمر دیوانه به سر زمین ماد حمله نمود تمام کتابها را به آتش کشید تا آثاری از آن باق نماند که راز در
وغ بودن قرآن را کشف کند . قرآن توسط کسی تدوین و درست شده است به بیماری حسادت بیمار گونه مبتلا بوده است وبا دیدی احمقانه به زنان نگاه کرده است.

قرآن و کسانی که این کتاب را تدوین نموده اند بیمار بوده و تشنه به خون انسانهای دگر اندیش بوده اند در اصل قرآن برای نابودی آزادی اندیشه و بیان تدوین شده است قرآن برای کشتار و قصابخانه انسانی تدوین شده است.
قرآن کتاب زن ستیز

بنابر این حالا قرآن بعنوان ابزاری ضد بشری و برای نابودی دگر اندیشان در سرزمین رزتشت بکار برده میشود. قرآن دروغی بیش نیست قرآن توسط افرادی ناسالم و بیمار روانی تدوین شده است که بر اساس کینه توزانه و در اصل قرآن دشمن بشریت است.

قرآن دروغی بیش نیست قرآن توسط افرادی ناسالم و بیمار روانی تدوین شده است که بر اساس کینه توزانه و در اصل قرآن دشمن بشریت است.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر